سلطان را دریابید؛

روزگار سخت اسطوره آبی‌ها و غفلت مدیران

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۲:۲۴
کد خبر: ۴۴۵۹۴۰
روزگار سخت اسطوره آبی‌ها و غفلت مدیران
آیا وقت آن نرسیده به روزگار کسی توجه شود که اگر نبود اکنون هیچ ستاره و جامی در ویترین استقلال وجود نداشت؟!

به گزارس گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی جباری که اولین سلطان فوتبال ایران لقب گرفت این روزها علاوه بر تحمل رنج ناشی از بیماری، روزگار سختی را هم از نظر معیشتی پشت سر می‌گذارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال که یکی از گلزن ترین هافبک های تاریخ فوتبال کشورمان محسوب می‌شود، چند سال پیش در غم از دست دادن پسرش به سوگ نشست و حالا با بیماری سخت دخترش روبرو شده است. علاوه بر این، پس از درگذشت پسر علی جباری، وظیفه سرپرستی فرزند او نیز بر عهده پیر آبی‌ها قرار گرفت.

اسطوره باشگاه استقلال که قهرمانی‌های زیادی را برای این باشگاه رقم زده و در چند مرحله هم از نابودی این باشگاه جلوگیری کرده، این روزها حتی رمقی برای حرف زدن ندارد و تنها خواسته اش از جامعه فوتبال به ویژه آبی دوستان دعا برای سلامتی و بهبودی دخترش است.

آیا وقت آن نرسیده که مدیران استقلال در کنار این همه برنامه ریزی برای جا به جایی های کوچک و بزرگ درباشگاه و تیم، کمی هم به روزگار کسانی توجه کند که اگر نبودند اکنون هیچ ستاره و جامی در ویترین افتخارات باشگاه وجود نداشت؟!

آیا باید منتظر این باشیم که علی جباری هم مانند ناصرحجازی خدای ناکرده، در انزوا و سکوت از دست برود تا برایش مکتب بسازیم و مرثیه ها بخوانیم؟!

وظیفه هواداران استقلال است با حمایت های معنوی خود از این مرد بزرگ فوتبال ایران که استقلال افتخار حضورش در این تیم را دارد، انرژی و روحیه مضاعفی برای جنگیدن با سختی ها به او بدهند تا در میان این همه بی مهری ها و بی توجهی ها و در کنار رنج جسمی، حداقل رنج روحی را کمتر به دوش بکشد.

نظر شما
نظرات
حمید علوی
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
0
خداوند شفا بده دختر گرامی سلطان علی جباری رو انشالله