کمبودها را می‌فهمم؛

نوری‌زاد: بچه‌ها با انگیزه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهند

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۷:۵۸
کد خبر: ۴۴۶۱۳۸
نوری‌زاد: بچه‌ها با انگیزه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهند
سرمربی تیم ملی آبهای آرام بانوان گفت: برنامه ها را با هدف بلندمدت بازیهای آسیایی جاکارتا تنظیم کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سونیا نوری‌زاد سرمربی تیم ملی آبهای آرام بانوان بزرگسالان کشورمان در فاصله سال های 78 تا 86 عضو تیم ملی قایقرانی بوده و 6 بار موفق به کسب عنوان قهرمانی در آسیا شده است. وی اکنون دانشجوی مقطع دکترای مدیریت ورزشی و دارای بالاترین سطح مربیگری یعنی سطح 3 آبهای آرام از مجارستان است. این مربی پس از چندین دوره مربیگری در تیم ملی از اردیبهشت ماه امسال به عنوان سرمربی تیم ملی آبهای آرام بانوان رده سنی بزرگسالان برگزیده شد. نوری زاد معتقد است از زمانی که به کادر فنی تیم اضافه شده، بچه ها با انگیزه بیشتری تمرینات را انجام می دهند و دلیل آن را صمیمیت بین مربی و ورزشکار عنوان می کند.

سرمربی تیم ملی آبهای آرام بانوان بزرگسالان با اشاره به برگزاری هفتمین مرحله اردوی این تیم گفت: من از پنجمین مرحله اردو تیم را تحویل گرفتم و از ابتدا برنامه ها را با هدف بلندمدت بازیهای آسیایی جاکارتا تنظیم کردیم. البته در کوتاه مدت نیز مسابقات کاپ آسیایی ازبکستان را مهرماه پیش رو داریم که در اولین قدم بچه ها مهیای حضور در این رقابت ها می شوند.

نوری زاد بیان کرد: من چون کاملا شرایط اردو و بچه ها را درک می کنم و کمبودها را می‌فهمم، سعی می کنم به صورت منطقی با ورزشکار همراه باشم و این نگاه تاثیر خود را گذاشته و فکر می کنم جو خوبی در تیم ایجاد شده که امیدوارم ادامه دار باشد و منجر به کسب نتایج درخشان شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز