همراه با المپیک ریو

بُل‌بُل زبان و حریف تمرینی شدن بسکتبال چین در المپیک!

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۴۶۲۱۵
بُل‌بُل زبان و حریف تمرینی شدن بسکتبال چین در المپیک!
اجازه بده شکستن چینی‌ها را ببینیم و دلمان خوش باشد حالا که نرفتیم، آن‌ها هم که رفتند، از رفتن خود پشیمان شوند.

گروه ورزش خبرگزاری برنا- دست از سر ما برنمی‌داری؟ آقا جان آسمانخراش‌های ما که نرفتند ریو، بنده برای چی باید اظهار فضل کنم حالا؟! نه جانم به من چه ربطی دارد حضور چین را در المپیک کارشناسی کنم! نماینده آسیاست که باشد، خودت که می‌بینی چطور دارد از در آخر اول می‌شود و باقی ماجرا. به نظر من چین دارد به بسکتبال المپیک خدمت هم می‌کند. بله حریف تمرینی شدن که کار کمی نیست. آن‌ها تیم‌های خوب را آماده رقابت‌های بزرگ می‌کنند و با 100 تایی شدن‌ به بسکتبال المپیک جاذبه می‌دهند.

اصلاً ببین، به نظر من نرفتن به المپیک هم به نوعی توفیق است. من که همین پارسال این را به تو گفتم. خوب بود الان ما جای چینی‌های نگون بخت، چپ و راست می‌شدیم و به هیچ تیمی نه نمی‌گفتیم؟ حالا با خیال راحت می‌نشینیم و کیسه گل شدن نماینده قاره پهناور را می‎‌بینیم. به نظر اصلاً برنامه‌ریزی ما باید به گونه‌ای باشد که حالا حالاها در المپیک‌ها آفتابی نشویم تا به امید خدا 50 یا 60 سال بعد دوباره یک نسل طلایی ظهور کند. بله قول می‌دهم در المپیک 2060 یک تیم خوب بفرستیم المپیک و آنوقت بتوانیم مقابل آمریکا و فرانسه و صربستان و استرالیا عرض اندام کنیم.

بله بله خودم می‌دانم استرالیا هم به آسیا آمده، پس یک ساعت است چه می‌گویم. کلاً باید قید المپیک، بازی‌های آسیایی و جام ملت‌ها و ... را بزنیم و دل خوش کنیم به نسلی که خواهد آمد و غوغا خواهد کرد.

حالا فعلاً بی‌خیال این حرف‌ها باش، اجازه بده شکستن چینی‌ها را ببینیم و دلمان خوش باشد حالا که نرفتیم، آن‌ها هم که رفتند، از رفتن خود پشیمان شوند. بله جانم، چقدر شانس آوردیم که مسافر ریو نشدیم و این روزها را ندیدیم! 

 

نظر شما