علی مظاهری در گفتگو با برنا:

روزبهانی حذف خود را به عوامل دیگر ربط ندهد/ بوکس به مربی باتجربه و صاحب‌ سبک احتیاج دارد

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۱:۰۷
کد خبر: ۴۴۶۲۲۴
روزبهانی حذف خود را به عوامل دیگر ربط ندهد/ بوکس به مربی باتجربه و صاحب‌ سبک احتیاج دارد
بوکسور سابق تیم ملی کشورمان گفت: حریف روزبهانی در رده پنجم جهان قرار داشت و نسبت به بوکسور کشورمان از نکات فنی و تجربه لازم برخوردار بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی مظاهری بوکسور سابق تیم ملی کشورمان درباره عملکرد بوکس ایران در رقابت‌های المپیک 2016 صحبت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار برنا با بیان اینکه احسان روزبهانی در رقابت‌های المپیک2016 ریو مبارزه خوبی انجام داد، اظهار داشت: حریف روزبهانی در رده پنجم جهان قرار داشت و نسبت به بوکسور کشورمان از نکات فنی و تجربه لازم برخوردار بود.

مظاهری با اشاره به اینکه مربی خارجی باید در تیم‌های پایه استفاده شود، بیان کرد: تیم ملی بزرگسالان نیاز به مربی ایرانی و صاحب تجربه دارد و استفاده از مربی خارجی برای این مقطع اشتباه بزرگی است، زیرا بودجه بسیاری از فدراسیون هزینه می‌شود.

وی ادامه: فدراسیون برای رسیدن به نتیجه باید رسیدگی‌های بسیاری اعم از برگزاری تورنمت‌های مختلف و اردوهای برون مرزی انجام دهد تا در رقابت‌های مختلف بین‌المللی بوکسورهای کشورمان با تجربه بیشتری شرکت کنند.

مظاهری با تاکید بر اینکه روزبهانی قبل از رقابت‌های المپیک ریو در اردو ایتالیا شرکت کرد، افزود: برای آمادگی بیشتر در رقابت‌های المپیک نیاز به برگزاری اردوهای برون مرزی است، اما روزبهانی نباید حذف خود را در رقابت‌های المپیک به عوامل دیگر ربط دهد.

وی با بیان اینکه از الان باید برای المپیک‌ 2020 توکیو برنامه‌ریزی کرد، اظهار داشت: دیدگاه‌ها نسبت به المپیک باید تغییر کند، زیرا حضور ورزشکاران در این رقابت‌ها افتخار بزرگی است و نباید انتظار مدال از همه‌ی ‌ورزشکاران داشت.

بوکسور سابق تیم ملی کشورمان درباره پرتاب وزنه لیلا رجبی در رقابت‌های المپیک2016 ریو، بیان کرد: منتقدان این ورزشکار به پرتاپ‌های مناسب وی، در مراحل مقدماتی توجه‌ای ندارند و فقط به دنبال کسب مدال طلا هستند، در صورتی که این ورزشکار با شجاعت در رقابت بزرگی همچون المپیک حضور یافت.

وی در پایان با تاکید بر اینکه فدراسیون هم‌اکنون برای بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی کند که در چه وزن‌هایی امکان رسیدن به طلا وجود دارد، گفت: فدراسیون با ارائه اردوهای مناسب و تمرینات مکرر  تیم را برای مسابقات بعدی و رسیدن به المپیک 2020 توکیو آماده کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز