بازدید رئیس فدراسیون فوتبال از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری قزوین

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۶:۴۶:۱۷
کد خبر: ۴۴۶۲۵۶
بازدید رئیس فدراسیون فوتبال از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری قزوین
رئیس فدراسیون فوتبال که به منظور برگزاری انتخابات هیات فوتبال قزوین به این استان سفر کرده، از ورزشگاه 15000 نفری بازدید کرد.

به گزارش گروه وزرشی خبرگزاری برنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات استان قزوین در فضایی آرام و در شرایطی خوب و با رقابتی سالم میان همه کاندیداها برگزار شد. 

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: استان قزوین پتانسیل خوبی در زمینه فوتبال دارد و هم باجیوند که امروز حائز اکثریت آرا شد و هم سایر کاندیداها می بایست با همکاری مناسب و دست در دست هم تمام تلاش خود را برای توسعه فوتبال در این استان انجام دهند.

وی گفت: امروز از ورزشگاه 15.000 نفری قزوین نیز بازدیدی داشتیم و با توجه به شرایط مناسب این ورزشگاه امکان برگزاری اردوهای تیم های ملی پایه در این شهر وجود دارد. ضمن اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین نیز اعلام آمادگی استان برای میزبانی از تیم های ملی فدراسیون فوتبال و برگزاری مسابقات در این شهر را اعلام کرد.

تاج درمورد برگزاری انتخابات در سایر استانها گفت: انتخابات هیات های فوتبال در استانهای خراسان جنوبی، اصفهان و خراسان شمالی در آینده نزدیک برگزار خواهد شد. ضمن اینکه انتخابات ریاست هیات فوتبال استان اصفهان با همان کاندیداهای ثبت نام شده قبلی بزودی برگزار می شود.

نظر شما