شکست ملی پوشان ب والیبال برابر قطر در دیداری دوستانه

۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۳:۲۳:۰۵
کد خبر: ۴۴۶۶۳۶
شکست ملی پوشان ب والیبال برابر قطر در دیداری دوستانه
تیم ملی ب والیبال ایران در سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در اردوی برون مرزی مغلوب تیم ملی قطر شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی ب والیبال ایران که از 20 مردادماه در اردوی برون مرزی قطر بسر می برد، شب گذشته (دوشنبه شب) در سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود سه بر دو مغلوب تیم ملی والیبال قطر شد.

شاگردان ناصر شهنازی سرمربی تیم ملی ب ایران در ست های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 15 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 15 بر 13 مغلوب این تیم شدند.

تیم ملی ب والیبال ایران در مدت اردوی خود در قطر چندین دیدار تدارکاتی و دوستانه خواهد داشت که روز شنبه در نخستین بازی سه بر دو تیم ملی قطر را شکست داده بود.

تیم العربی نماینده این کشور در جام باشگاه های مردان آسیا دیگر حریف تدارکاتی تیم ملی ب والیبال ایران در این اروی برون مرزی است.

سرمربی تیم ملی ب والیبال درباره سومین مسابقه تدارکاتی این تیم گفت: در بازی های تدارکاتی از ترکیب های متفاوت استفاده می کنیم تا کم کم به ترکیب ثابت نزدیک شویم و امیدوارم در پایان این اردو به این ترکیب برسیم.

ناصر شهنازی تصریح کرد: در سومین مسابقه بازیکنان ایران نسبت به دو دیدار قبلی بهتر بازی کردند. محمد جواد معنوی نژاد نیز یک ست بازی کرد که نشان می دهد کمردردش بهتر شده است. مسعود غلامی هنوز مصدوم است.

تیم ملی ب والیبال ایران خود را برای حضور در پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا آماده می کند.

علیرضا بهبودی، محمد طاهر وادی، مصطفی حیدری، محمدرضا موذن، علیرضا مباشری، محمد جواد معنوی نژاد، رحمان داودی، قاسم کارخانه، سلیم چپرلی، سامان فائزی، علی شفیعی، مسعود غلامی، محمد فلاح ،امیر علی فتحعلی، رضا قرا و امین اسمعیل نژاد ملی پوشان اعزامی به اردوی قطر هستند.

ناصر شهنازی به عنوان سرمربی، عظیم جزیده، محمد عمده غیاثی و جواد مهرگان (مربیان)، علی تاج الدینی (آنالیزور)، سید مهدی هاشمی (بدنساز)، منوچهر جواهری (فیزیوتراپ) و علی پورعروجی به عنوان سرپرست، تیم ملی ب والیبال را در این اردو همراهی می کنند.

پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از یکم تا هفتم مهرماه (22 تا 28 سپتامبر) به میزبانی شهر ناخوم پاتوم تایلند برگزار می شود.

هشت تیم برتر قاره کهن آسیا در این رقابت ها حضور دارند که تیم ملی ب والیبال ایران با تیم های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی در گروه دوم همگروه است.

در گروه نخست این رقابت ها نیز چهار تیم تایلند (میزبان)، چین، قطر و چین تایپه با یکدیگر رقابت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز