همراه با المپیک ریو

یورش رضایی به سکوی سوم المپیک/ دومین مدال برنز در انتظار کاروان ایران

۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۳:۲۱:۵۳
کد خبر: ۴۴۶۷۹۵
یورش رضایی به سکوی سوم المپیک/ دومین مدال برنز در انتظار کاروان ایران
کشتی گیر وزن 98 کیلوگرم کشورمان با شکست حریف چینی خود به مبارزه برای کسب مدال برنز رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، در ادامه پیکارهای کشتی المپیک ریو 2016 و در نخستین دقایق ،بامداد امروز، قاسم رضایی ملی‌پوش وزن 98 کیلوگرم کشورمان، پس از شکست مقابل دانیل لوگو کابررا از کوبا، در جدول شانس مجدد به مصاف دی ژیائو از جمهوری خلق چین رفت. 

رضایی کشتی را محتاط آغاز کرد و در یک دقیقه نخست با یک کول‌انداز می‌رفت تا ژیائو را خاک کند اما موفق نشد و در سرپا کشتی به دلیل مصدومیت کشتی‌گیر چین از ناحیه بینی، لحظاتی قطع شد. ثانیه شمار دقیقه دوم را نشان می‌داد که داوران به ژیائو اخطار دادند تا در خاک رضایی بنشیند. 

قهرمان المپیک لندن با یک بارانداز مقتدرانه 2 امتیاز گرفت تا در پایان 3 دقیقه نخست برنده نزد محمد بنا برود. با آغاز وقت دوم، رضایی که زخم کوچکی هم در پیشانی خود داشت، سعی کرد مبارزه را مدیریت کند اما با گذشت 30 ثانیه داوران به رضایی اخطار دادند و در خاک ژیائو کشتی‌گیر کشورمان را تا آستانه بارانداز پیش برد که رضایی از این خطر گریخت. 

در ادامه نوبت دی ژیائو بود که از داوران اخطار بگیرد و رضایی به این ترتیب یک امتیاز دیگر گرفت و در خاک با 2 بارانداز بی نقص کار را تمام کرد تا 7 بر صفر فاتح این مبارزه شود. 

رضایی در پیکار رده‌بندی باید به مصاف استفن شون از سوئد برود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز