همراه با المپیک ریو؛

انوشیروانی: با نامردی طلا را از ما گرفتند

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۰:۲۸
کد خبر: ۴۴۶۸۶۶
انوشیروانی: با نامردی طلا را از ما گرفتند
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: نامردها طلا را از ما گرفتند، نامردها ترسیدند و نامردی کردند.

به گزارش گرروه ورزشی خبرگزاری برنا، سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری نسبت به حذف بهداد سلیمی واکنش تندی نشان داد و در باره  ناداوری های صورت گرفته اظهار داشت: دو نفر از داوران هیأت ژوری آسیایی بودند و می خواستند حق ایران را بخورند و همین کار را کردند، آنها با علی مرادی رییس فدراسیون ما مشکل دارند و این کار را کردند، رییس فدراسیون جهانی به ما می گوید می دانم حق با شماست اما کاری نمی توان کرد، و برای فدراسیون جهانی که نمی تواند جلوی ناحقی را بگیرد.

وی با بیان اینکه علنی حقمان را خوردند، افزود: این یک دسیسه است، در هیأت ژوری حضور داشتند و به سمت رییس فدراسیون جهانی وزنه‎برداری رفتم تا با او صحبت کنم، به من می‎گوید من می‎دانم اما باید به سیستم احترام بگذاریم، به آن خوبی در یک ضرب موفق شدیم و در دو ضرب با اینکه دست بهداد مشکل داشت، باز هم خیلی خوب کار کردیم ولی علنی حقمان را خوردند.

سرمربی تیم ملی وزنه‎برداری گفت: در حرکت اول، بخش دو ضرب مسابقات، کاملا نامردی کردند، در حرکت دوم مجدداً این کار را انجام دادند، وزنه‎بردار ما سه حرکت سنگین پشت سر هم انجام داد و مشخص است که برای سومین بار تاب و توان ندارد.

وی افزود: پنج نفر کنار هم نشستند و با یکدیگر صحبت کردند تا مدال را از ما بگیرند. سه داور در وزن به این مهمی کنار هم چراغ سفید دادند اما چه اتفاقی رخ می‎دهد که به یکباره رای برمی‎گردد، خودم دیدم که حرکت اول بهداد خطا بود، زیرا دست چپ بهداد به صورت خطا بالا رفت؛ اما در حرکت دوم هیچ خطایی صورت نگرفت، وقتی رییس جهانی می‎گوید من نمی‎توانم کاری کنم باید این سیستم را در سطل اشغال انداخت، قطعا به صورت رسمی به کمیته بین‎المللی المپیک اعتراض می‎کنیم اما چه فایده مدال صد در صد ما را گرفتند؛ بهداد این همه مصیبت کشید؛ شب و روزش را پای تمرین گذاشت ولی اینگونه حق او را خوردند.

انوشیروانی یادآور شد: وزنه‎برداران زیادی داشتم که سرشان را بریدند. این بار هم نوبت بهداد بود. آیان هم هیچ حرف حسابی برای گفتن نداشت، می‎گفت سیستم اصلی هیئت داوری را چیده و این هیآت تصمیم نهایی را گرفته است، به نظرم من هم تصمیم‎شان درست بود. این‎ها مواردی بود که رییس فدراسیون جهانی گفت.نمی‎دانم چرا در اینجا ویدیو چک وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پایان گفت: نامردها طلا را از ما گرفتند، نامردها ترسیدند و نامردی کردند، همه چیز را از ما گرفتند، هم آیان نامردی کرد هم تشکیلات فدراسیون جهانی، حاضرم قسم بخورم حرکت دوم بهداد درست بود و ما می‎توانستیم با همان حرکت حداقل نقره بگیرم، اگر با همان شرایط به جنگ گرجستانی می‎رفتیم، هرگز بهداد نمی‌توانست مقابله کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز