بدنسازی سرخپوشان در تمرین صبحگاهی

۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۲:۴۱
کد خبر: ۴۴۷۵۲۴
بدنسازی سرخپوشان در تمرین صبحگاهی
تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را صبح امروز با اجرای برنامه بدنسازی در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان صبح امروز برای انجام تمرین نوبت اول امروز پنج شنبه، از ساعت ۹:۳۰ دقیقه در مجموعه شهید کاظمی حضور یافتند. تمرین از ساعت ۱۰ آغاز شد. ابتدا برانکو مطالبی را مطرح کرد و بعد بازیکنانش را به مارکو سپرد تا بدن های آنها را گرم و آماده تمرین بدنی و سرعتی کند.

در این تمرین غیر از ملی پوشان و بازیکنان اوکراینی که از قبل هماهنگ شده بود سایر بازیکنان حضور داشتند. از کادر فنی کریم باقری با توجه به حضور در کلاس مربیگری حاضر نبود. محمود خوردبین هم  امور سرخپوشان را دنبال می کرد.

سرخپوشان پس از گرم کردن به پاسکاری پرداختند و در مرحله بعدی انجام تمرینات سرعتی و رفلکسی همراه با توپ که بخش اعظم تمرین داخل چنن امروز سرخپوشان بود در برنامه قرار گرفت. ایوانکوویچ با توجه به تعطیلی یک ماهه لیگ که به دلیل تمرینات تیم ملی، در همین شروع لیگ روی داد با کمک همکارانش تلاش دارد قابلیت های فنی و بدنی ایجاد شده در تیمش را حفظ کند.

از جمله مواردی هم که پرسپولیس این روزها به آن شهره شده است سرعت فردی و سرعت تیمی سرخپوشان است. این قابلیت در اجرای تاکتیک های مورد نظر برانکو اهمیت زیادی دارد و باعث شده پرسپولیس در مواجهه با بازیهای بسته رقبا بتواند بارها بازیکنان خود را در محوطه جریمه حریفان صاحب توپ کند. بازیکنان پرسپولیس امروز تا ساعت یازده در زمین تمرین کردند و پس از آن راهی سالن بدنسازی شدند. اعضای تیم ناهار را در مجموعه خواهند بود و برای تمرین عصر استراحت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز