همراه با المپیک ریو؛

آرژانتین با ۴ تایی کردن بلژیک قهرمان هاکی المپیک شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۹ - ۰۳:۰۰:۱۸
کد خبر: ۴۴۷۶۴۵
آرژانتین با ۴ تایی کردن بلژیک قهرمان هاکی المپیک شد
تیم ملی هاکی آرژانتین در دیداری پرگل بلژیک را شکست داد تا به مدال طلای المپیک ریو برسد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، بامداد امروز تیم‌های ملی هاکی آرژانتین و بلژیک دیدار پایانی رقابت‌های هاکی المپیک ریو را در این شهر برگزار کردند و این دیدار با برد 4 بر 2 آرژانتین به پایان رسید. 

در این دیدار ابتدا تانگو کوزینس بسیار زود و در دقیقه 3 برای بلژیک گلزنی کرد اما آلبی سلسته در وقت دوم نیمه نخست و دقیقه 12 ابتدا با ضربه پدرو ایبارا به گل تساوی رسید. آرژانتینی‎ها 3 دقیقه بعد و این بار با ایگناسیو اورتز، برای دومین بار سنگر وینست واناش را فروریخت تا آرژانتین پیش بیفتد.

این پایان کار نبود و گونزالو پیه‌دقیقه 22 سومین گل راه راه پوشان آمریکای جنوبی به قعر دروازه حریف فرستاد تا آرژانتین 3 بر یک پیش بیفتد. در آخرین لحظات وقت نخست نیمه دوم، گوتیه بوکارد دومین گل بلژیک را زد تا اختلاف به حداقل برسد. 

شین مک‌لئود، سرمربی تیم بلژیک در آخرین دقایق وقت دوم نیمه دوم سعی کرد با تاکتیک پاورپلی و با بازیکنان بیشتر به دروازه حریف حمله کند اما آگوستین مازیلی در یک غافلگیری و در حالی که تنها 16 ثانیه به پایان بازی مانده بود، دروازه خالی بلژیک را برای چهارمین بار فروریخت تا تیرخلاص را بر شقیقه شاگردان مک‌لئود خالی کند و آرژانتین با پیروزی 4 بر 2 قهرمان هاکی المپیک ریو شود. 

در دیدار رده‌بندی هم تلاش تیم‌های آلمان و هلند در پایان وقت قانونی یک بر یک به تساوی رسید اما آلمان در ضربات پنالتی 4 بر 3 حریف خود را شکست داد تا به مقام سوم و مدال برنز المپیک برسد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز