همراه با المپیک ریو؛

بهزادی: لیلا رجبی اجازه خداحافظی ندارد

۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۶:۵۱
کد خبر: ۴۴۸۳۱۰
نایب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی گفت: در گزارش مستقیم مسابقه لیلا رجبی در بازی‌های المپیک حواشی بوجود آمد اما اجازه نمی‌دهیم خداحافظی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پریسا بهزادی  نایب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی درباره خداحافظی لیلا رجبی دوومیدانی کار کشورمان اظهار داشت: صحبت‌هایی در گزارش مستقیم مسابقه لیلا رجبی مطرح و حاشیه‌ای که درست شد، برای وی خوشایند نبود و اشک لیلا را سرازیر کرد.

وی افزود: لیلا رجبی که بسیار ناراحت شده بود، گلایه داشت که در بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا مدال کسب کردم و پرچم ایران را بالای سرم بردم اما در بازی‌های المپیک برزیل نتوانستم.

نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: ا تنها یک مدال در المپیک لندن توسط احسان حدادی به دست آوردیم،  این حاشیه باعث آزردگی خاطر لیلا رجبی شد.

پریسا بهزادی از بازگشت لیلا رجبی به دوومیدانی خبر داد و گفت: لیلا رجبی را برای فعالیت دوباره در دو و میدانی آماده می‌کنیم. وی بارها برای تیم ملی ایران مدال‌آور بوده است و با وجود اینکه تازه از مسابقات المپیک بازگشته اما در مرحله دوم لیگ پرتاب کرد تا حضور خود را نشان دهد.

نائب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی در پایان گفت: در بازی‌های المپیک برزیل شرایطی پیش آمد که لیلا رجبی نتواند پرتاب خوبی داشته باشد اما بعد از چند روز استراحت تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز