همراه با المپیک ریو؛

کمیل نخستین نقره ایران را گرفت/ هشتمین مدال از جویبار آمد

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۱:۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۴۸۳۷۱
کمیل نخستین نقره ایران را گرفت/ هشتمین مدال از جویبار آمد
کشتی‌گیر وزن 125 کیلوگرم کشورمان با شکست در فینال وزن 125 کیلوگرم به مدال نقره بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، فینال وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد مردان المپیک ریو، ساعت 2 بامداد در سالن شماره 2 کاریوکا آرنا بین کمیل قاسمی از کشورمان و طاها اکگول از ترکیه آغاز شد.

کمیل که با دوبنده آبی به میدان آمده بود در 3 دقیقه نخست مبارزه محتاطانه‌ای به نمایش گذاشت و این موضوع باعث شد پس از یک دقیقه داوران به او یک اخطار و به حریفش یک امتیاز بدهند. وقت نخست با همین نتیجه به سود اکگول به پایان رسید. 

در آغاز وقت دوم هم داوران در تصمیمی عجیب به جای این که به کشتی‌گیر ترکیه اخطار بدهند، یک اخطار به قاسمی دادند و دومین امتیاز را هم به حساب اکگول واریز کردند. در ادامه قاسمی هرچه زد به در بسته زد و اکگول به خوبی کشتی را اداره می‌کرد. 

در ثانیه‌های پایانی داوران یک اخطار به کشتی‌گیر ترک و یک امتیاز به کمیل دادند اما این امتیاز چاره‌ساز نشد تا قاسمی به نقره المپیک بسنده کند. 

به این ترتیب کمیل قاسمی نخستین مدال نقره تیم کشتی آزاد و نخستین نقره کاروان امام رضا (ع) را برای کشورمان به ارمغان آورد تا ایران با 3 مدال طلا، یک نقره و 4 برنز  و با 2 پله صعود در جایگاه بیست و سوم جدول توزیع مدال المپیک ریو قرار بگیرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز