امیرشقاقی: در بازی‌های آموزشگاه‌ها استعدادها شناسایی می‌شوند

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۸:۴۷
کد خبر: ۴۴۸۵۸۶
امیرشقاقی: در بازی‌های آموزشگاه‌ها استعدادها شناسایی می‌شوند
سرمربی تیم ملی جوانان گفت: برگزاری بازی‌های فوتبال در رده‌های پایه و در آموزشگاه‌ها و مدارس باعث می شود تا بازیکنان با استعداد، شناسایی شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهناز امیر شقاقی سرمربی تیم ملی جوانان  سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان اظهار داشت: اردوهای تدارکاتی تیم ملی در حالی برگزار می شود که بازیکنان خود را برای حضور در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می کنند. در اردوهای تدارکاتی بیشترین تمرکز ما بر روی تمرینات تکنیکی وتاکتیکی، کارهای دفاعی و هماهنگی بازیکنان بوده تا برنامه های خود را در زمین به خوبی اجرا کنند.

وی افزود: در حین برگزاری اردوهای تدارکاتی، مسابقات مختلف استانی و یا آموزشگاه‌های کشور برگزار می شود که در این میان مربیان و بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند و استعدادیاب‌ها در بازی‌ها حضور داشته و برترین‌ها را استعدادیابی کرده و در نهایت به مسئولان مربوطه معرفی می‌کنند.
 
شقاقی ادامه داد: اکنون با شروع مسابقات آموزشگاه‌ها، برخی از بازیکنان تیم ملی در تیم‌های استانی و مدارس خود نیز عضو هستند و حضورشان در این بازی‌ها امکان مصدومیت را افزایش می‌دهد.
 
وی بیان کرد: از همه‌ی همکارانم که همیشه در هر شرایطی تیم ملی را همراهی کردند، می‌خواهم که از بازیکنان تیم ملی در این بازی‌ها استفاده نکنند زیرا که حتی غیبت یک روزه آنها در تمرینات تیم ملی باعث می‌شود تا تیم  ملی یک روز از برنامه های خود عقب بی افتد. اگر تیم ملی در سال گذشته و در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه مطلوبی نگرفت دلیلش عدم حضور برخی بازیکنان به خاطر شرکت در کنکور، مسابقات آموزشگاه‌ها  بود.
 
سرمربی تیم فوتبال جوانان بانوان در پایان با بیان اینکه امسال برنامه تیم ملی جوانان بانوان به گونه‌ای است که نباید بازیکنان اردوهای تدارکاتی را ترک کنند، گفت: برگزاری مسابقات علاوه بر شناسایی استعدادها کمک می کند تا چرخه فوتبال در کشور به گردش در آید و تیم ها برای برترین شدن رقابت جذابی را از خود به جای بگذارند، تیم ها برای تربیت بازیکنان خود تلاش می‌کنند و در نهایت می‌خواهند نتیجه آن را در مسابقات ببینند،  اما اکنون تیم ملی الویت بوده زیرا مسابقات مهمی مانند مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا را در پیش داریم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز