کامرانی‌فر: قضاوت در فینال المپیک، شایستگی داوران ایرانی را نشان می‌دهد

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۶:۰۱
کد خبر: ۴۴۸۷۱۷
کامرانی‌فر: قضاوت در فینال المپیک، شایستگی داوران ایرانی را نشان می‌دهد
رییس دپارتمان داوری تاکید دارد قضاوت تیم داوری ایران در فینال المپیک، نشان از شایستگی داوران ایرانی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن کامرانی‌فر رییس دپارتمان داوری درباره عملکرد تیم داوری ایران در فینال المپیک اظهار داشت:  قضاوت در فینال المپیک بسیار سختی است و  فغانی به همراه سخندان و منصوری توانستند به خوبی از عهده قضاوت این بازی برآیند و تمام سوت‌هایی که فغانی در این دیدار زد همه را به درستی تشخیص داد.

وی بیان کرد: امیدوارم این اتفاق شایسته الگوی مناسبی برای قضاوت‌های بهتر داوران و کمک داوران در مسابقات لیگ برتر و دسته یک است، این موفقیت به مسئولان فدراسیون و جامعه داوری تبریک می گویم.
 
کامرانی فر درباره سه داور الیت شده آسیا اضافه کرد: بعد از برگزاری چند دوره کلاس داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا،  سه داور ایرانی در فهرست جدید الیت آسیا قرار گرفتند. قطعا حضور این داوران، شانس کمک داوران را هم در آسیا بیشتر می کند، امیدوارم از این فرصت بدست آمده داوران بهترین استفاده را ببرند و بتوانند در بازی‌های آسیایی قضاوت‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

وی در پایان درباره اینکه برخی رسانه‌ها اعلام کرده اند که داوران به دپارتمان ممنوع الورود شده‌اند، گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و خواسته من از داوران این است که  جهت انجام امور اداری و داوری خود از طریق هیات های فوتبال و رییس کمیته داوران استان‌ها اقدام کنند و این امر به لحاظ حفظ جایگاه خود داور، هیات فوتبال و رییس کمیته داوران هیات‌ها است و بحث ممنوع الورود بودن مطرح نیست، دپارتمان داوری خانه دوم داوران است و هیچ فاصله‌ای بین داوران و دپارتمان داوری وجود ندارد اما درباره رسیدگی به مسائل مختلف داوران تنها نامه‌نگاری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز