دستور جالب برانکو به هافبک پرسپولیس در تمرین؛

آقای نورالهی! شوت زدی بیرون، خودت می روی می آوری

۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۳:۵۸
کد خبر: ۴۴۸۹۷۶
آقای نورالهی! شوت زدی بیرون، خودت می روی می آوری
خیلی ها معتقدند یکی از دستاوردهای برانکو در پرسپولیس نظم و دیسیپلین بوده که در تمرینات سرخپوشان تهرانی حاکم شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در واقع مرد کروات با هیچکس شوخی ندارد و بازیکن نمی تواند خودش را بالاتر از تیم بداند.
حواس برانکو به همه چیز هست و حتی می داند با بازیکنان نیمکت نشین که انگیزه خود را از دست داده اند باید چگونه برخورد کند.
به طور مثال می توان به اتفاقی که چند روز پیش در تمرین پرسپولیس افتاد و تازه به گوش ما رسید اشاره کنیم.
در بخشی از تمرین، برانکو تمرین شوت زنی را برای بازیکنان خود در نظر گرفته بود، سرتن چوک دستیار برانکو توپ ها را با بغل پا برای بازیکنان پشت محوطه هجده قدم می کاشت تا آنها به سمت دروازه شوت بزنند.
از آنجایی که دیوارهای سکوی ورزشگاه شهید کاظمی کوتاه است، شوت های بد و بلند از بالای این دیوارها به بیرون می رفت، یکی از بازیکنانی که از اشتباهات زیادی داشت احمد نورالهی بود.
هافبک آزادشهری که در فصل جاری به یک نیمکت نشین محض مواجه شده تا حد زیادی انگیزه خود را از دست داده است، نورالهی در این تمرین اغلب شوت های خود را به آسمان می فرستاد و ضربات بی دقتی می زد که واکنش برانکو را دربر داشت.
آقای نورالهی! شوت زدی بیرون، خودت می روی می آوری! مرد کروات به درستی شاگرد جوانش را به خود آورد و او را فرستاد تا به جای توپ جمع کن و تدارکات تیم توپ را بیاورد. این برخورد برانکو باعث شد که احمد نورالهی حساب کار دستش بیاید و در ادامه با انگیزه بیشتری تمرین کند، همین رفتارهای مرد کروات باعث شد پرسپولیس در یکی، دو سال اخیر شرایط بهتری پیدا کرده و جایگاه خوبی پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز