هواداران کشورمان برای حمایت قاطعانه به ورزشگاه آزادی خواهند آمد

طاهری: باشگاه ها از هیچ حمایتی برای تیم ملی فوتبال دریغ نمی کنند

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۲:۲۷
کد خبر: ۴۵۰۰۹۴
طاهری: باشگاه ها از هیچ حمایتی برای تیم ملی فوتبال دریغ نمی کنند
سرپرست باشگاه پرسپولیس از هواداران پرشور کشورمان خواست تا در بازی برابر قطر سنگ تمام بگذارند و تیم ملی را حمایت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: روز 11 شهریورماه همه یکصدا از تیم محبوب خود حمایت می کنیم تا در دیدار برابر قطر به موفقیت برسیم. تیم ملی فوتبال سنبل ایران است و با عرقی که به این کشور و نظام داریم می خواهیم که تیم ملی کشورمان موفق باشد بر همین اساس از هیج تلاشی برای حمایت از تیم ملی و ملی پوشان دریغ نخواهیم کرد. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: این مرحله از بازیهای جام جهانی سخت تر از دور قبل بوده و در سطح بالاتری برگزار می شود. تمامی تیم ها تلاش کردند و تیم ملی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی حضور دارند و امیدوارم با یک نتیجه بسیار خوب این دیدار با ببریم و نه تنها شرایط برای رفتن به جام جهانی بهتر شود بلکه دل مردم و هوادران نیز با پیروزی شیرین ایران، خوشنود شود.

وی گفت: با سر لیدرهای باشگاه نشستی را برگزار کرده و تاکید داشتیم که با فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال هماهنگ شوند و با حضور خود در ورزشگاه آزادی و تشویق از بازیکنان، حمایت قاطع خود را از تیم ملی اعلام کنند.

طاهری در پایان گفت: تیم های باشگاهی، پایه اصلی و زیر بنای فوتبال کشور و در نهایت فوتبال ملی هستند. هر چقدر باشگاهها در عرصه مسابقات فوتبال قوی تر ظاهر شوند، تیم ملی قوی تری خواهیم داشت. بدون شک تمامی باشگاهها در هر شرایطی از تیم ملی حمایت می کنند و همانطور که در بالا اشاره کردم امیدواریم تا روز پنجشنبه با حضور پر شور هواداران ، یکصدا تیم ملی کشورمان را تشویق کنیم تا شاهد موفقیت ملی پوشان باشیم.

نظر شما