با درنظر گرفتن وسعت فعالیت ورزش های رزمی؛

شهریان: مسئولین باید نگاه عمیق تری به این فدراسیون داشته باشند

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۰:۴۸
کد خبر: ۴۵۰۲۹۷
شهریان: مسئولین باید نگاه عمیق تری به این فدراسیون داشته باشند
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: با در نظر گرفتن وسعت فعالیت ورزش های رزمی مسئولین باید نگاه عمیق تری به این فدراسیون داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در بازدید از فدراسیون ورزش های رزمی  گفت: با در نظر گرفتن وسعت فعالیت ورزش های رزمی مسئولین باید نگاه عمیق تری به این فدراسیون داشته باشند.

در نشست خانم شهریان معاون ورزش بانوان  وزارت ورزش و جوانان  با ریاست فدراسیون ورزش های رزمی و اعضاء فدراسیون وی بیان داشت: فدراسیون ورزش های رزمی دارای جایگاه و قدمت ویژه ای در میان فدراسیون های ورزش کشور است و مخاطبین بسیار زیادی دارد.

وی در ادامه گفت: جامعه مخاطب این فدراسیون از سرمایه های ورزش کشور هستند، خصوصا که نیمی از این جامعه را بانوان ورزش کار تشکیل می دهند. به همین دلیل نگاه ما به این فدراسیون نگاه حمایتی است و تلاش ما هم بکارگیری ابزارهای مناسب حمایتی و نظارتی برای توسعه هر چه بیشتر و بهتر این حوزه است.

معاون وزیر گفت: باعث مسرت است که تیم مدیریتی حاضر در این فدراسیون ،آقای رشیدی و همکاران ایشان بسیار تیم قوی و تخصصی است و شاید تاکنون فدراسیون ورزش های رزمی با این شیوه مدیریت نشده باشد.جایگاه خوب مخاطبین سازمان یافته این فدراسیون را جز آمارهای بالای جامعه ورزشی قرار داده است.

شهریان در ادامه افزود: در این فدراسیون در حوزه بانوان از توان و تخصص بسیار بالایی بهره گرفته شده است و حضور خانم کریمی بعنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون را ما به فال نیک می گیریم.

معاون بانوان وزیر ورزش گفت: خوشبختانه  فدراسیون ورزش های رزمی با حمایت های ریاست فدراسیون نگاه متوازن و هماهنگی در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش بانوان و در راستای اهداف دولت تدبیرو امید دارد.

شهریان در ادامه گفت: باتوجه به گزارشات ارائه شده از سوی آقای رشیدی و همکارانشان در تدبیربا فعالیت های ورزش های رزمی به نظر می آید که مسئولین ما باید نگاه عمیق تری به فدراسیون رزمی  داشته باشند.

وی افزود: با توجه به حضور دو رشته ورزشی از این فدراسیون در بازیهای آسیایی و در جه اهمیت این بازیها بعد از المپیک برای ورزش ما باید وزرات ورزش و جوانان نگاه خاصی به این حوزه خصوصا بانوان ورزشکار دراین حوزه داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز