مجید نامجومطلق در گفتگو با برنا:

وزارت ورزش و جوانان در ثبات مالی استقلال موثر بود/ مدیریت در اختیار اهل ورزش قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۷:۰۸
کد خبر: ۴۵۰۳۰۷
وزارت ورزش و جوانان در ثبات مالی استقلال موثر بود/ مدیریت در اختیار اهل ورزش قرار گرفت
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال با همت وزارت ورزش و جوانان توانست به ثبات مالی برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در دولت تبدیر و امید باشگاه پرطرفدار استقلال ثبات مالی رسید و این باشگاه توانست در فصل شانزدهم لیگ برتر بازیکنان خوبی را جذب کند و تقریبا 70 درصد ترکیب آبی‌پوشان تغییر کرد.

مجید نامجومطلق پیشکسوت ‌آبی‌پوشان درباره تاثیر مثبت مدیریت دولت و وزارت ورزش در رسیدن باشگاه استقلال به ثبات مالی، اظهار داشت: منابع مالی دو باشگاه پرطرفدار کشورمان توسط وزارت ورزش و جوانان تعیین می‌شود و در این مدت کمک‌های خوبی به باشگاه استقلال شد.

وی با بیان اینکه در علم روز دنیا، فوتبال به سمت صنعتی شدن در پیش است، اضافه کرد: برای آنکه سطح کیفی فوتبال کشورمان پیشرفت کند نیاز است تا تیم‌های باشگاهی کشورمان به سمت خصوصی سازی و رسیدن به درآمد مالی مناسب حرکت کنند.بر اساس قانون حرفه‌ای، برای پیشرفت سطح کیفی فوتبال باید حمایت دولت از باشگاه‌ها خارج شود و با جذب اسپانسرها، تیم‌ها به سمت پیشرفت و توسعه فوتبال گام بردارند.

نامجومطلق با تاکید بر اینکه کسانی که مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را بر عهده می‌گیرند ورزشی باشند تا در زمان‌های بحرانی بتوانند تیم مورد نظر را نجات دهند، افزود: حضور کسانی که با ورزش بیگانه هستند، سبب می‌شود تا تیم لطمه ببیند. در گذشته مدیریت بعضی از باشگاه‌ها به افرادی می‌رسید که ورزشی نبودند و درک مناسبی از مسائل و مشکلات ورزش نداشتند، اما اکنون شاهد این مشکلات نیستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز