تاج: علیرغم مشکلات مالی، تمام برنامه های تیم های ملی اجرا شده است

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۴:۵۴
کد خبر: ۴۵۰۳۵۱
تاج: علیرغم مشکلات مالی، تمام برنامه های تیم های ملی اجرا شده است
رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی زیر 16 سال دختران حضور یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حضور تیم ملی دختران زیر 16 سال ایران در بنگلادش محک سختی برای بانوان تیم ملی است. مایه افتخار و مباهات است که شما بازیکنان تیم ملی با حجاب و پوشش اسلامی و با بهترین مناسبات فنی، به این مسابقات اعزام می شوید.

وی در ادامه گفت: شرکت شما نمایشی از حضور دختران با حجاب که از نظر فنی آماده هستید و این تیم ملی، مورد انتظار ما است.این توانمندی جمهوری اسلامی ایران است و دعای ما و همه مردم عزیز ایران بدرقه راه شما خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: علیرغم مشکلات مالی که وجود دارد فدراسیون فوتبال به هیچ وجه در خصوص بانوان و تیم های ملی پایه برای آقایان و بانوان برنامه های خود را تغییر نداده و به صورت جدی کلیه برنامه های تیم های ملی و اعزام آنها را به اردوها، تورنمنت ها، مسابقات داخلی و خارجی انجام خواهد داد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: در این مسابقات و از جمع 6 تیم حاضر، تنها یک تیم صعود می کند و شما شرایط سختی در این مسابقات دارید. می دانیم که کشورهای کره شمالی، ژاپن و چین در زمره بهترین های آسیا از نظر فوتبال هستند، ولی شما هم باید به توانمندی های خود بیافزایید و آهسته آهسته مانند تیم های ملی فوتسال آقایان و بانوان، تیم ملی فوتبال ساحلی و بزرگسالان عنوان اول آسیا را نشانه بگیرید و بدون شک این مسیر طولانی و سختی است که باید به تدریج انجام شود اما ما به توانایی های شما اعتقاد داریم.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران با تیم های چین تایپه، بنگلادش، امارات، قرقیزستان و سنگاپور در مرحله مقدماتی قهرمانی فوتبال زیر 16 سال آسیا همگروه است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز