قرعه‌کشی مرحله گروهی چمپیونزلیگ برگزار شد؛

همگروهی یاران آزمون و عزت الهی با بایرن و اتلتیکو/ تقابل کرانچار و آلگری در لیگ قهرمانان/ گواردیولا بازهم به بارسا رسید+عکس

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۳:۲۵
کد خبر: ۴۵۰۸۱۵
همگروهی یاران آزمون و عزت الهی با بایرن و اتلتیکو/ تقابل کرانچار و آلگری در لیگ قهرمانان/ گواردیولا بازهم به بارسا رسید+عکس
قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا برای فصل جدید انجام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 17-2016، امشب در موناکو برگزار شد و 32 تیم حاضر در این مسابقات رقیبان خود را شناختند.

بر این اساس 32 تیم حاضر در 8 گروه 4 تیمی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.در این میان تیم فوتبال روستوف که از حضور دو بازیکن ایرانی خود یعنی سردار آزمون و سعید عزت‌الهی سود می‌برد باید در گروه D به مصاف بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید برود.در گروه C هم جدال بارسلونا با گواردیولا که هدایت من‌سیتی را برعهده دارد جالب خواهد بود.

رئال مادرید هم در گروه F به گربه سیاه خود یعنی دورتموند آلمان برخورد کرد. تقابل این دو تیم در چند سال گذشته همواره با حاشیه‌ها و صحنه‌های بیادماندنی همراه بوده است. تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی با حضور زلاتکو کرانچار و علی کریمی با تیم های یوونتوس، سویا و لیون در یک گروه قرار گرفتند.

*گروه‌بندی مرحله گروهی به شرح زیر است:

گروه A: پاریسن ژرمن، آرسنال، بازل، لودوگورتس

گروه B: بنفیکا، ناپولی، دیناموکیف، بشیکتاش

گروه C: بارسلونا، منچسترسیتی، مونشن گلادباخ، سلتیک

گروه D: بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید، آیندهوون، روستوف

گروه E: زسکا مسکو، بایر لورکوزن، تاتنهام، موناکو

گروه F: رئال مادرید، بوروسیا دورتموند، اسپورتینگ لیسبون، لژیا ورشو

گروه G: لسترسیتی، پورتو، بروژ، کپنهاگن

گروه H: یوونتوس، سویا، لیون، دینامو زاگرب

https://static2.varzesh3.com/files/picture/01137892.jpg

 

نظر شما