برنامه ریزی بلند مدت برای حضور در بازی‌های آسیایی؛

ادهمی: برای شناسایی ژیمناست‌های برتر آزمون برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۳۰:۳۰
کد خبر: ۴۵۱۲۳۸
ادهمی: برای شناسایی ژیمناست‌های برتر آزمون برگزار می‌شود
سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک گفت: برنامه‌ریزی کوتاه، میان مدت و بلند مدت ابتدا موقعیت جایگاه تیم‌های ملی ژیمناستیک رامستحکم کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اسماعیل ادهمی سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: باید طوری برنامه ریزی کنیم که مطابق پروسه کوتاه، میان مدت و بلند مدت ابتدا موقعیت جایگاه تیم های ملی ژیمناستیک رامستحکم کنیم و سپس برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی وتلاش برای کسب سهمیه المپیک 2020 اهداف برنامه های لازم را طراحی و به مرحله اجرا بگذاریم.

 وی ادامه داد: در راستای اهداف یاد شده و به منظور تشکیل مرحله نخست اردو‌های آمادگی، نظر کمیته فنی و فدراسیون این بود که ابتدا آزمونی برای ژیمناست‌های برتر هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در نظر گرفته شود تا طی این آزمون نفرات برتر مورد شناسایی وبه مرحله نخست اردو فرا خوانده شوند.

وی افزود: البته با نظر کمیته فنی و فدراسیون در این آزمون سه ژیمناست مطرح کشور «خناری نژاد، جامعی و کیخا» حضور نداشتند و آنان مستقیما در اردو حضور خواهند داشت.

ادهمی در پایان گفت: آزمونی که گرفته شد به دلیل آن بود که مدت زمانی برگزاری اردو‌ها به تعویق افتاده بود که بخشی از آن به سبب تغییر مدیریت فدراسیون بود با این وجود تلاش سرپرست فدراسیون ، کادر فنی و مسولان ذیربط دیگر ، آن است که هرچه زودتر اهداف مورد نظر با جدیت پی گیری شود و تشکیل اردو های آمادگی نیز بر اساس همین سیاست اتخاذ شده است، همچنین نگاه فدراسیون به آینده است و اهدافی که پیشاپیش ذکر شد با جدیت دنبال خواهد شد ومن امیدوارم با تفکرجدیدی که در فدراسیون به وجود آمده این برنامه ها و اهداف به دقت دنبال شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز