میزبانی تیم‌های خارجی سخت است؛

ناظم‌الشریعه: بهترین شرایط را برای حضور در جام جهانی فراهم خواهیم کرد

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۹:۲۰
کد خبر: ۴۵۱۳۴۴
ناظم‌الشریعه: بهترین شرایط را برای حضور در جام جهانی فراهم خواهیم کرد
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: رتبه چهارمی که ایران در جام جهانی به دست آورده افتخار بزرگی بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های ایران و ازبکستان، اظهار کرد:  ‌میزبانی تیم‌های خارجی سخت است،‌ ولی خدا را شکر  فدراسیون فوتبال و همچنین  مسئولان خراسان بهترین عملکرد را در این موقع داشته‌اند و خوشبختانه تا به این لحظه شرایط خوبی را برای هر دو تیم فراهم کرده‌اند. در این شش هفته‌ نتوانستیم متاسفانه مسابقات تدارکاتی خوبی داشته باشیم ولی با این حال با توجه به اردوی تدارکاتی که در تایلند داشتیم توانستیم نقاط ضعف تیم خود را پیدا کنیم. قطعا بهترین شرایط خود را برای حضور در جام جهانی فراهم خواهیم کرد.

وی در خصوص تیم‌ ‌ملی ازبکستان تصریح کرد: با توجه به این که در مسابقات آسیایی این تیم یکی از بهترین تیم‌های آسیا بود، تصمیم گرفتیم که دیدار تدارکاتی با این تیم داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم در این دو بازی دوستانه از تمامی بازیکنان خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران در خصوص مصدومان تیمش خاطر نشان کرد: در اردوی تایلند ۴۰ درصد از بازیکنان تیم مصدوم بودند ولی در حال‌ حاضر فقط علی اصغر حسن‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و تمام بازیکنان در این اردو شرکت کرده‌اند. امیدوارم که بتوانیم با تاکتیک‌پذیری مناسب شرایط خوبی را برای جام جهانی داشته باشیم.

ناظم الشریعه در خصوص سابقه تیم‌ ‌ملی فوتسال در جام جهانی عنوان کرد:  قطعا رتبه چهارمی که ایران در جام جهانی به دست آورده افتخار بزرگی بوده است اما در آن زمان فوتبال سالنی بوده است و فوتسال به این اندازه پیشرفت نکرده بود. با این حال تمام برنامه‌ریزی‌های خود را خواهیم کرد تا بتوانیم با تاکتیک‌پذیری خوب از فوتسال ایران در جام جهانی دفاع کنیم.

وی ادامه‌ داد: تلاش خواهیم کرد تا فوتسال اروپا را به فوتسال ایران نزدیک کنیم. قطعا با توجه به این که فوتسال ایران یک برند است و استعدادهای خوبی در این زمینه  داریم امیدوارم که بتوانیم با کمک باشگاه‌های فوتسال سطح فوتسال را به بالاترین سطح جهان برسانیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران در خصوص حریفان ایران در جام جهانی گفت‌:  با توجه به این که در گروه سختی قرار گرفته‌ایم که هر سه تیم قهرمان قاره‌های خود هستند ولی با این حال اسپانیا قهرمان جهان در گروه ما قرار دارد و اعتقاد دارم که فوتسال اسپانیا فراتر از فوتسال برزیل است و قطعا بازی سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت. مراکش و آذربایجان دو تیم دیگر در گروه ما بازیکنان خوبی را در اختیار دارند که این دو بازی نیز برای ما شرایط سختی خواهد داشت. هدفمان صعود به مرحله بعدی جام جهانی است تا بتوانیم عملکرد فوق‌العاده‌ خود را ادامه دهیم.

ناظم الشریعه در خصوص بازیکنان خراسانی تیم‌ ‌ملی فوتسال نیز، خاطر نشان کرد: قطعا خراسان بازیکنان خوبی در تیم‌ ‌ملی دارد ولی با این حال سه بازیکن در تیم‌ ‌ملی فوتسال قرار دارند.  در تیم‌ ‌ملی امید هم بازیکنان زیادی از خراسان در تیم‌ ‌ملی امید حضور دارند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال در ادامه  در خصوص فراهم کردن اردوهای تدارکاتی و هماهنگی‌های تیم‌ ‌ملی فوتسال، تصریح کرد: قطعا فدراسیون با توجه به بضاعتی  که در اختیار دارد بهترین شرایط را برای تیم‌ ‌ملی قرار داده است . با این حال اعتقاد دارم که سید رضا افتخاری یکی از تاثیرگذارترین افرادی بوده است که به فوتسال کمک کرده است. قطعا حضور علی کفاشیان به عنوان نفر اول  فوتبال AFC می‌تواند تاثیرگذاری خود را در AFC داشته باشد و شرایط خوبی را در ادامه برایمان به دنبال خواهد داشت.

نظر شما