دیدار معاون امور ورزش بانوان از فدراسیون ورزش‌های رزمی؛

شهریان: نگاه ما به فدراسیون ورزش‌های رزمی حمایتی است

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۵۵:۰۹
کد خبر: ۴۵۱۳۷۹
شهریان: نگاه ما به فدراسیون ورزش‌های رزمی حمایتی است
معاون ورزیر ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به جامعه مخاطبان فدراسیون ورزش های رزمی تأکید کرد که نگاه عمیق تر فدراسیون به ورزش های رزمی می تواند در جذب و مشارکت زنان نقش ویژه داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رباب شهریان در دیدار با رشیدی رییس فدراسیون ورزشهای رزمی اظهار داشت: فدراسیون ورزش های رزمی از جایگاه وِیژه و قدمت  در میان فدراسیون های ورزشی کشور برخوردار است وبا توجه به جامعه مخاطبان و با دربرگرفتن حدود 100 سبک و گروه در زیرشاخه آن باید توجه بیشتری هم به این فدراسیون شود.

وی از طرفداران رشته های زیر مجموعه این فدراسیون به عنوان سرمایه های ورزش کشور نام برد وگفت :آنچه که قابل توجه است این است که نیمی از این جامعه را بانوان تشکیل می دهند.

شهریان ادامه داد: به همین دلیل نگاه ما به این فدراسیون نگاه حمایتی است و تلاش ما هم بکارگیری ابزارهای مناسب برای توسعه هر چه بیشتر و بهتر این حوزه است.

فدراسیون ورزش های رزمی با استفاده از ظرفیت و مشارکت مخاطبین سازمان یافته این فدراسیون جز آمارهای بالای جامعه ورزشی قراردارد که توجه به تربیت نیروی انسانی متخصص می بایست در اولویت های این فدراسیون قرار گیرد.

معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان  گفت: با توجه به گزارشات جمع آوری شده خوشبختانه فدراسیون ورزش های رزمی با تحقق حمایت های رییس  فدراسیون نگاه متوازن و هماهنگی در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش بانوان و در راستای اهداف دولت تدبیر و امید دارد.

وی افزود: با توجه به حضور دو رشته ورزشی از این فدراسیون در بازیهای آسیایی و در جه اهمیت این بازی ها بعد از المپیک برای ورزش کشور برنامه ریزی و اقدامات اجرایی را در حال حاضر برای آمادگی در بازی های آسیایی ضروری دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز