سن مامس ما را به نمایش بزرگی دعوت می‌کند

انریکه: لیگ قهرمانان رقابت جذاب و فوق العاده‌ای است

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۶:۱۰:۴۳
کد خبر: ۴۵۱۵۸۴
انریکه: لیگ قهرمانان رقابت جذاب و فوق العاده‌ای است
سرمربی بارسلونا گفت: بازیکنانی که می توانند در پست های مختلف بازی کنند را دوست دارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بارسلونا در هفته دوم لالیگا یک شنبه به مصاف اتلتیک بیلبائو می رود. لوییس انریکه سرمربی تیم بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی گفت: یکی از ویژگی های اتلتیک این است که در نقل و انتقالات محدودیت دارد و با بازیکنان کمی قرارداد امضا می کند. مثل همیشه به استقبال این بازی می رویم. می خواهیم از حضور در سن مامس لذت ببریم. سن مامس ما را به نمایش بزرگی دعوت می کند. اتلتیک ما را تحت فشار قرار خواهد داد. دیدار برابر اتلتیک همیشه یکی از بازی های دشوار خارج از خانه مان است.

سرمربی بارسلونا درباره وضعیت آلکس ویدال اظهار کرد: از بازیکنان می خواهم بیشترین توان خود را در بازی ها به کار برند چون به 20 بازیکن اصلی نیاز دارم. بازی های زیادی در پیش داریم و همه باید از آمادگی کامل برخوردار باشند.

انریکه در رابطه با جدایی کلودیو براوو و وضعیت دروازه بارسلونا گفت: اکنون می توانم درباره دروازه‌بان صحبت کنم. تنها باید کمی صبر کنید. پیش از آن نمی توانستم نظری درباره این موضوع بدهم چون چیزی قطعی نشده بود. پس از جدایی براوو باید دروازه بان سطح اول می آوردیم. براوو دروازه بان فوق العاده و حرفه ای و منحصر به فردی بود.

قرعه کشی لیگ قهرمانان پنج شنبه شب برگزار شد و بارسلونا با منچسترسیتی هم گروه شد. سرمربی آبی اناری ها در این رابطه اظهار کرد: لیگ قهرمانان رقابت جذاب و فوق العاده ای است اما نشان دهنده عملکرد یک تیم در طول فصل نیست. لالیگا این چنین است. دوست داریم فاتح لیگ قهرمانان شویم. خوشحالم که با سیتی رو به رو می شویم. سیتی که براوو و پپ گواردیولا در آن حضور دارند. دوست داشتم حریفمان سیتی باشد تا براوو بتواند خداحافظی کند.

انریکه در پایان درباره پست آردا توران گفت: توران عوض نشده است. مانند گذشته کار می کند. بازیکنانی که می توانند در پست های مختلف بازی کنند را دوست دارم. می تواند میانه میدان بازی کند یا به عنوان هافبک تهاجمی کار کند. به نظرم نسبت به فصل گذشته بهتر کار خواهد کرد.

نظر شما