رضا شاهرودی در گفتگو با برنا:

هواداران با حضور در ورزشگاه از تیم ملی کشورمان حمایت کنند/ ایران به جام جهانی صعود می‌کند

۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۳:۱۰
کد خبر: ۴۵۲۹۲۵
هواداران با حضور در ورزشگاه از تیم ملی کشورمان حمایت کنند/ ایران به جام جهانی صعود می‌کند
بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان گفت: هواداران هم به عنوان یار دوازدهم پنجشنبه به ورزشگاه آزادی بیایند و تیم ملی کشورمان را تشویق کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا شاهرودی بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان درباره مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 و دیدار تیم ایران و قطر صحبت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار برنا با بیان اینکه ایران قبل از رقابت با قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 اردوی خوبی در ایتالیا داشت، گفت: تیم ملی کشورمان توانست تمرینات خوب و تاثیرگذاری در اردوی ایتالیا انجام دهد تا به آمادگی لازم در این دوره از رقابت‌های جام جهانی برسد.

شاهرودی با اشاره به اینکه قطر از ملیت‌های مختلف بازیکن جذب کرد تا سطح کیفی تیم ملی کشور خود را ارتقا دهد، افزود: قطر توانسته تیم نسبتا خوبی را تشکیل دهد و با اجرای بازی‌های تدارکاتی و تمرینات مکرر سطح کیفی تیم خود را ارتقا دهد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از بازیکنان کشورمان در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند که در قوت تیم ملی کشورمان بسیار موثر هستند، افزود: هواداران هم به عنوان یار دوازدهم پنجشنبه به ورزشگاه آزادی بیایند و تیم ملی کشورمان را تشویق کنند.

شاهرودی درباره جوانگرایی تیم ملی کشورمان بیان کرد: اکنون بسیاری از تیم‌های معتبر دنیا به سمت جوان گرایی پیش می‌روند و در فوتبال هم فیزیک بندی بسیار مهم است. جوانان در تیم تازه نفس‌تر و با انگیزه بیشتری بازی می‌کنند که این روند به نفع تیم ملی کشورمان است.

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان یاد آور شد: بازیکنان جوان کشورمان از تجربه کم‌تری برخوردار هستند اما با توجه به اجرای تاکتیک‌های لازم توسط سرمربی با تجربه تیم ملی کشورمان امکان اشتباه توسط بازیکنان کشورمان بسیار کم است.

وی درباره سنگربان تیم ملی کشورمان افزود: علیرضا بیراوند در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت، این دروازه‌بان ویژگی‌های خوبی مانند پرتاب توپ تا وسط زمین دارد که در روند رو به جلو تیم ملی کمک بسیاری می‌کند.

شاهرودی ادامه داد: این روند آمادگی بیراوند ادامه پیدا کند می‌تواند به عنوان سنگربان مورد اعتماد سال‌ها در تیم ملی کشورمان قرار گیرد؛ البته اگر در بازی پنجشنبه دچار حاشیه نشود و جو ورزشگاه در روند عملکرد این گلر تاثیر منفی نگذارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کادر فنی تیم ملی کشورمان عملکرد خوبی داشت، اضافه کرد: از اینکه پیروانی به عنوان مدیر تیم ملی کشورمان انتخاب شد بسیار خوشحال شدم، امیدوارم کادرفنی با همفکری بتوانند روند رشد تیم ملی را مهیا کنند.

شاهرودی در پایان با بیان اینکه حتما به جام جهانی صعود خواهیم کرد، گفت: هر بازی در برابر هر تیمی حکم فینال دارد و باید با آنالیز و برنامه ریزی مناسب انجام داد، همچنین تیم‌های شرقی همیشه برای کشورمان مشکل ساز بودند و نیاز است برای رسیدن به جام جهانی با برنامه‌تر در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی گام بردارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز