برانکو روحیه تیم ما را بالا می‌برد؛

شاه‌محمدی: در دربی همیشه تیم ضعیف‌تر بیشتر می‌دود!

۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۷:۵۷
کد خبر: ۴۵۲۹۳۳
شاه‌محمدی: در دربی همیشه تیم ضعیف‌تر بیشتر می‌دود!
سرمربی امیدهای پرسپولیس گفت: در زمین خودمان به دنبال برد مقابل استقلال هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی تیم امید پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم قبل از مسابقه مقابل استقلال گفت:  ما دو بازی قبلی خود را برده‌ایم و می‌خواهیم این روند خوب را ادامه دهیم. البته چند بازیکن مصدوم داریم اما در کل شرایط ما خوب است.

شاه‌محمدی در خصوص شناختش از تیم رقیب گفت: استقلال آنقدر مربی عوض کرده که من شناختی از این تیم ندارم! آن‌ها در این یک ماه چهار مربی عوض کرده‌اند و شرایط خوبی ندارند اما به هر حال در دربی همیشه تیم ضعیف‌تر بیشتر می‌دود!

سرمربی امید پرسپولیس درخصوص ضیافت ناهار مشترک بازیکنان این تیم با بزرگسالان پرسپولیس گفت: از برانکو و مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم که این هماهنگی را انجام دادند. این کار از نظر روحی تاثیر زیادی روی بازیکنان امید می‌گذارد. آنها دوست دارند بازیکنان بزرگسال را از نزدیک ببینند و کنارشان باشند. از طرفی برانکو قصددارد برای بازیکنان امید صحبت کند و این مسئله روحیه بازیکنان تیمم را بسیار بالا خواهد برد.

وی در خصوص نتیجه دربی امیدها گفت:‌ ما میزبان این بازی هستیم و در زمین خودمان باید به دنبال برد باشیم. شرایط خوبی داریم و با حمایت هواداران قطعا بازی بهتری را ارائه خواهم داد اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و نمی‌توان در مورد نتیجه پیش بینی دقیقی داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز