به قائمی و عبادی پور نیاز داشتیم

کارخانه: قهرمانی بانک سرمایه در آسیا استثنایی بود

۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۳:۴۰
کد خبر: ۴۵۳۷۶۳
کارخانه: قهرمانی بانک سرمایه در آسیا استثنایی بود
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه ایران گفت: ما برای قهرمانی آمده بودیم و قهرمانی هم نسبت به زحماتی که کشیده بودیم، شایسته تیم من بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه بعد از قهرمانی در رقابت های باشگاه های آسیا اظهار داشت: ما با تیمی که درست کرده بودیم باید قهرمان می شدیم. اگر چه خیلی ها به ما خرده گرفتند که چرا میلاد عبادی پور و فرهاد قائمی را جذب کرده ایم اما من آنها را برای قهرمانی در آسیا می خواستم. قرارداد با آنها ارزشش را داشت. اگر با آنها قرارداد نمی بستم، قهرمان نمی شدیم. این قهرمانی برای تیم نوپای بانک سرمایه خیلی ارزشمند است و شاید یک رکورد استثنایی باشد که یک تیم هم قهرمان لیگ شود و هم  آسیا. خداوند ما را خیلی دوست داشت.

وی ادامه داد: هشت تیم مرحله دوم همه خوب بودند اما تیم ما یکدست تراز بقیه  بود. با بررسی همه تیم های دنیا متوجه  ضعف در یک ارنج، دو ارنج می شوید اما  تیم بانک سرمایه نسبت به آسیا خوب بود. این را اضافه کنم برای  جام باشگاه های جهان فرق می کرد. در هر حال ما شایسته قهرمانی بودیم.

سرمربی تیم بانک سرمایه درخصوص باخت ست اول خاطرنشان کرد: معتقدم  ست اول، العربی  ما را شکست نداد، بلکه عملکرد پایین و کمی شتابزدگی کار دست تیم داد. شتابزدگی باعث شد تا پوئن های بازیکنان ما به امتیاز تبدیل نشود. اما  وقتی شتابزدگی در ست های بعدی درست شد، پیروزی ما با نتایج 16،18 و19 برابر تیم چند ملیتی العربی با  ویسوتو و کواکوایچ، حکایت از قدرت و برتری بانک سرمایه  را داشت.

وی افزود: صبح  امروز جلسه آنالیز خیلی خیلی خوبی داشتیم. در آن جلسه مطمئن شدم  که بازیکنان توانمندی قهرمانی را دارند. انصافا بازیکنان  نکته هایی که در آنالیز گفته بودیم را سعی می کردند پیاده کنند. همچنین  خستگی ناشی از بازی پنج گیمه شب قبل العربی مقابل تویودای ژاپن روی عملکرد آنها بی تاثیر نبود. در حالی که تیم ما سه گیم  بازی کرده بود.

کارخانه گفت: خوشحالی دیگر من به خاطر مردم است، این قهرمانی آنها را خوشحال کرد. فتح قله آسیا نعمتی برای خانواده والیبال است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز