مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی؛

برتری دشوار کره جنوبی مقابل چین

۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۷:۳۷
کد خبر: ۴۵۳۹۷۶
برتری دشوار کره جنوبی مقابل چین
تیم ملی فوتبال کره جنوبی در دیدار خانگی مقابل چین به برتری دشوار 3 بر 2 دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امروز و در آغاز مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آسیا و از گروه نخست که تیم ملی ایران نیز حضور دارد، کره جنوبی در ورزشگاه جام جهانی سئول میزبان چین بود و به برتری 3 بر 2 دست یافت.

این در حالی است که کره جنوبی با سه گل از میهمان خود پیش بود که چینی ها با عملکردی مناسب دو گل خورده را جبران کردند، اما با وجود شایستگی و تلاش فراوان از کسب امتیاز بازماندند.

ژنگ ژی بازیکن چین در دقیقه 20 به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود. در ادامه هرچند بازیکنان چین چند فرصت ایده آل گلزنی داشتند، اما بی دقتی مهاجمان سبب شد تا این فرصت ها از دست برود.

همین بی دقتی چینی ها در نیمه دوم برای آنان گران تمام شد و بازیکنان کره جنوبی با تسلط بر روند بازی به گل های بیشتری دست یافتند. لی چونگ یونگ در دقیقه 63 و کو جه چئول در دقیقه 66 دو گل دیگر برای کره جنوبی به ثمر رساندند.

یو های در دقیقه 74 گل نخست چین را به ثمر رساند و دو دقیقه پس از آن نوبت به هائو جون مین رسید تا از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی گل دوم را به ارمغان بیاورد.

در دقایق باقی مانده نیز چینی ها برای رسیدن به گل تساوی دوندگی بالایی داشته، اما در نهایت بدون کسب امتیاز زمین را ترک کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز