نباید مغرور شویم

تیموریان: همه یکدل هستیم تا به جام جهانی صعود کنیم

۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۲۳:۴۸:۰۳
کد خبر: ۴۵۴۰۰۹
تیموریان: همه یکدل هستیم تا به جام جهانی صعود کنیم
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: آنها تنها دنبال حاشیه‌سازی بودند تا از این طریق به نتیجه مورد دلخواه دست پیدا کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آندرانیک تیموریان پس از پیروزی دو بر صفر تیم ملی ایران مقابل قطر گفت: مهم سه امتیاز بود که به دست آوردیم و خوشحالم که توانستیم دل هواداران را شاد کرده و با روحیه‌ای خوب به مصاف چین برویم.در نیمه اول و با توجه به اینکه اولین بازی ما بود، عملکرد قابل قبولی نداشتیم اما رفته‌رفته بهتر شدیم و در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و توانستیم در لحظات پایانی به دو گل دست پیدا کنیم.

کاپیتان تیم ملی افزود: از الان باید به دیدار مقابل چین فکر کنیم و این پیروزی را فراموش کنیم و دچار غرور نشده و یک بازی خوب توأم با کسب امتیاز را مقابل چین انجام دهیم.

تیموریان در خصوص اتفاقات پیش آمده در پایان بازی گفت: من در این خصوص صحبت نمی‌کنم زیرا برای من همه چیز تمام شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از قضاوت داور راضی بوده‌اید یا خیر؟ گفت: فکر می‌کنم هیچ کدام از دو تیم از کار داور سریلانکایی راضی نبودند. او نتوانست عملکرد خوبی در این دیدار بزرگ داشته باشد.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور پیشکسوتان و مسئولان باعث شد تأثیر مثبتی در روند تیم ملی گذاشته شود؟ گفت: حضور آنها بسیار مفید بود و من از پیشکسوتانی که چه در ورزشگاه حاضر بودند و چه در مصاحبه‌هایشان از تیم ملی حمایت کردند، ممنونم و باید از مسئولان کشوری هم تشکر داشته باشیم که نگاه ویژه‌ای به فوتبال و تیم ملی دارند و این نشان می‌دهد که همه یکدل هستیم تا به جام جهانی صعود کنیم.

تیموریان ضمن تشکر از تماشاگران حاضر در ورزشگاه گفت: از تک‌تک آنها ممنون هستم، ورزشگاه را پر کردند و تا پایان دیدار ما را تشویق کرده و یکی از عوامل مهم پیروزی ما مقابل قطر بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز