میرشاد ماجدی در گفتگو با برنا:

ساختار دفاعی تیم ملی کشورمان عالی بود/ در چین بازی سختی داریم

۱۳۹۵/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۶:۵۳
کد خبر: ۴۵۴۱۳۹
ساختار دفاعی تیم ملی کشورمان عالی بود/ در چین بازی سختی داریم
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: توان و انگیزه بازیکنان فوتبال کشورمان بسیار زیاد است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میرشاد ماجدی پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره دیدار دیشب ایران و قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه با خبرنگار ورزشی برنا صحبت کرد.

وی با بیان اینکه سه امتیاز بازی دیشب را خدا به مردم ایران هدیه کرد تا دل آنها از این پیروزی شاد شود، گفت: تیم ملی کشورمان از لحاظ فنی نتوانست نکات لازم را ارائه کند و از فرصت‌هایی که در ضربات ایستگاهی و کرنر بدست می‌آمد، استفاده نکرد.

ماجدی با اشاره به اینکه بازیکنان کشورمان تا آخرین دقیقه بازی دوندگی خوبی داشتند و برای رسیدن به گل همه تلاش خود را به کار بردند، افزود: توان و انگیزه بازیکنان فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و آنها برای رسیدن به هدف خود همه تلاششان را به کار می‌برند و لحظه‌ای عقب نشینی نمی‌کنند.

مربی سابق تیم امید کشورمان با بیان اینکه ایران اگر از فرصت‌های ایستگاهی و کرنر استفاده می‌کرد به گل‌های بیشتری می‌رسید، بیان کرد: کادر فنی باید در این مدت به نقاط ضعف تیم بپردازد تا در دیدار با چین بازی با طراوت‌تری از تیم ملی کشورمان شاهد باشیم.

ماجدی یادآور شد: کادر فنی باید برای ضربات ایستگاهی، کرنر و اوت‌های بلند برنامه ریزی داشته باشد تا بتوانیم در زمان بازی از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: ساختار دفاعی تیم ملی کشورمان عملکرد عالی داشتند، در ضد حمله پژمان منتظری و سید جلال حسینی به خوبی به عقب بر می‌گشتند تا پوشش مناسبی انجام دهند و یکی از دلایلی که قطری‌ها نتوانستند به گل برسند عملکرد عالی خط دفاعی کشورمان بود.

ماجدی درباره عملکرد دروازه‌بان تیم ملی کشورمان بیان کرد: علیرضا بیراوند عملکرد خوبی در دروازه  تیم ملی کشورمان داشت و اکنون سنگر تیم ملی گلرهای خوبی وجود دارند که هر کدام از آنها عملکرد مناسبی در تیم ملی خواهند داشت.

مربی سابق تیم امید فوتبال کشورمان  با بیان اینکه  در چند سال گذشته باشگاه‌های داخلی کشورمان از دروازه‌بانان خارجی در لیگ برتر استفاده می‌کردند، اشاره کرد: اکنون باشگاه‌های داخلی به جوانان کشورمان فرصت دادند و دروازه‌بانان خوبی به تیم ملی معرفی کرد که سبب قوت سنگر تیم ملی ایران شود.

وی با اشاره به اینکه  فوتبال کشورمان در چین بازی بسیار سختی دارد، افزود: چین شب گذشته با توجه به اینکه از کره جنوبی سه گل عقب افتاد با توانایی بازیکنانش توانست دو گل را به ثمر برساند.

ماجدی ادامه داد: چین بعد از خوردن گل از کره جنوبی به بازی برگشت و توانست دو گل را جبران کند اما زمان بازی به پایان رسید وگرنه این تیم امکان داشت بازی را مساوی یا به برد تبدیل کند.

وی با تاکید بر اینکه نیمکت تیم ملی کشورمان باید در بازی‌ها آرامش بیشتری داشته باشد، بیان کرد: نباید AFC در فیفا قبول کند ایرانی‌ها بداخلاق هستند باید با تمرکز بیشتری در رقابت‌های مختلف شرکت کنیم و همه به تیم ملی کشورشان تعصب دارند اما باید برای مصلحت کشورمان گام برداریم، در غیر این صورت به تیم ملی کشورمان ضرر خواهیم زد.

وی با بیان اینکه باید قدرت و حرفایمان را درون زمین بزنیم، افزود: با زدن دو گل قدرتمان را به رخ قطری‌ها نشان دادیم، زیرا فوتبال ایران در رده نخست آسیا است و نباید با پرداختن به حاشیه قدرتمان را به رخ بکشیم.

ماجدی ادامه داد: باید نیکمت تیم ملی آرام شود تا این آرامش به بازیکنان تیم انتقال یابد، انتظار از نیمکت نشینان تیم ملی بسیار است زیرا با ادامه این رفتارها امکان دارد حق میزبانی از کشورمان گرفته شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان گفت: نکونام بسیار با غیرت است که به تیم ملی کشورمان تعصب دارد اما اگر رفتاری را از بزرگی الگو برداری می‌کنیم بهتر است الگو برداری فنی کنیم زیرا نکونام به عنوان مربی باید آرامش را در نیمکت‌ها برقرار کند، همچنین در بسیاری از کشورهای اروپایی این رفتارها را غیر اخلاقی می‌دانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز