مهندس سیدمرتضی احمدی:

سیستم "بهره‌ور پایدار" براساس اصول "ورزش سیستماتیک" در ورزشگاه آزادی ایجاد شده است

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۵:۱۲
کد خبر: ۴۵۴۵۹۷
سیستم بهره‌ور پایدار براساس اصول ورزش سیستماتیک در ورزشگاه آزادی ایجاد شده است
با رعایت تمامی اصول آکادمیک اجرایی، وضعیت موجود و سیستمهای ازبیلت این مجموعه ورزشی گسترده بدست آمده است.

با بررسی سیستم‌های ستادی و اجرایی و نحوه چیدمان و لی اوت سیستم‌های مدیریت و کنترل مجموعه، مدیریت حراست واطلاعات، هدایت وهماهنگی، نظارت و راهبری، ودیگر شاخصهای موجود و اخذ نتایج علمی و تجربیات عملی با مولفه‌های "سیستم بهره‌ور پایدار" طبق اصول اساسی "ورزش سیستماتیک"، نتایج حاصله نشانگر وجود پشتیبانی مناسب و مدیریت بحران و دیگر موارد لازم در حدود اکثر سیستمهای حوزه‌های زیر مجموعه ورزشگاه آزادی است. و از این پس، ورزشگاه آزادی را با دارایی این سیستم، میتوان جزو بهترین مجموعه‌های بزرگ و متنوع ورزشی دانست.

در این روند، ابتدا طبق برنامه‌ریزی و با در نظرگیری کلیه مختصات مجموعه، با رعایت تمامی اصول آکادمیک اجرایی، وضعیت موجود و  سیستمهای ازبیلت این مجموعه ورزشی گسترده  بدست آمده و بر مبنای چارت سازمانی و سیستماتیک، امور محوله  و انواع سیستم‌های درونی هر حوزه به تفکیک و با جزییات کامل رصد گردیده است. همچنین با اخذ بازخورد موارد درون سازمانی و برون سازمانی، برحسب وظایف محوله، همه سیستم‌ها و نحوه عملکردشان مشخص گردیده، روند اجرای امور و چگونگی ارتباط سیستم‌های داخلی هر حوزه تبیین گردیده، موقعیت و وظایف سیستماتیک تمامی حوزه‌ها نسبت به یکدیگر تثبیت گردیده است. دراین بین نواقص اندکی نیز در برخی سیستم‌ها مشاهده گردیده که با برداشت آنها و طراحی مجدد، برای رفع آنها و ارتقای بهره‌وری پایدار، به اطلاع مدیریت ورزشگاه خواهد رسید.

در پایان لازم میدانم بعنوان یک متخصص ارشد مهندسی- دانشگاهی و مبدع و مبتکر "سیستم بهره‌ور پایدار" و مجری "ورزش سیستماتیک"، ارتقاء و نیل به این جایگاه ارزشمند و بی‌بدیل را به مدیریت کلان و راهبردی ورزش کشور، ومدیریت، حراست و کلیه دست‌اندرکاران ورزشگاه آزادی تبریک وتهنیت عرض نموده و کمال آرزوی موفقیت‌های روزافزون و انشاالله ایجاد این سیستم در کلیه سازمانها و اماکن ورزشی درمیهن اسلامی عزیزمان را در ظل توجهات و عنایات خداوند متعال دارم.

نظر شما
نظرات
کاظمی
|
-
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
باتشکراززحمات دست اندرکاران این امر،عرض تبریک به مهندس احمدی ،مدیران ورزشگاه ازادی وملت ایران.باعث افتخاراست.موفق باشید
بهنود
|
-
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
دراین دنیای پرحاشیه ورزش کشور،خبری درخصوص زیرساختهای ورزش کشور و ایجاد امری اصولی آنهم درورزشگاه بزرگ آزادی بسیاردلگرم کننده است.ازتوجهتان به اینگونه اخبارمتشکرم وارزوی موفقیت برای کادراجرایی این پروژه دارم.
کمالوند
|
-
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
وزیرمحترم ورزش ودست اندرکاران ورزش کشور،کمک کنیدتابرکل ورزش کشورسیستم حاکم شودوبه"ورزش سیستماتیک"حاصل شود.باتشکرازشما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز