حمید درخشان در گفتگو با برنا:

تساوی در چین هم نتیجه خوبی خواهد بود/ نکونام باید خودش را کنترل کند

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۵:۵۶
کد خبر: ۴۵۴۸۲۴
تساوی در چین هم نتیجه خوبی خواهد بود/ نکونام باید خودش را کنترل کند
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: فوتبال خوب قطری‌ها غافلگیرمان کرد و تیم ملی کشورمان در دیدار با عنابی‌ها با ضعف‌های بسیاری مواجه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید درخشان پیشکسوت فوتبال درباره مسابقات ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی با بیان اینکه  ایران در بازی نخست توانست به سه امتیاز برسد، گفت: تیم از لحاظ روحی و روانی به شرایط خوبی رسید و این سه امتیاز در بازی آینده تیم ملی کشورمان بسیار موثر است.

درخشان با اشاره به اینکه فوتبال خوب قطری‌ها غافلگیرمان کرد، بیان کرد: تیم ملی در دیدار با عنابی‌ها با ضعف‌های بسیاری مواجه بود که باید کادر فنی حتما برای بازی بعدی در چین،  مشکلات موجود را برطرف کند.

وی با تاکید بر اینکه در دفاع عملکرد عالی داشتیم، افزود: برای حمله نیاز است مهاجمان تیم ملی کشورمان به هماهنگی‌های لازم برسند تا روحیه تهاجمی تیم بیشتر شود.

پیشکسوت فوتبال یادآور شد: تیم ملی برای صعود شرایط خوبی دارد، فقط برای رسیدن به جام جهانی باید تلاش‌ها و نکات مهم فنی توجه شود تا سطح کیفی تیم ملی ایران ارتقا یابد.

وی با اشاره به اینکه ایران در چین بازی بسیار سختی دارد، اضافه کرد: تیم ملی برای آنکه در گروه خود از مدعیان صعود به جام جهانی باشد باید در چین بازی خوبی انجام دهد، حتی اگر یک امتیاز هم کسب کند می‌تواند به صعود تیم ملی کشورمان کمک بزرگی کند.

درخشان با تاکید بر اینکه چین از تیم‌های با انگیزه‌ای است، تصریح کرد: باید کادرفنی بازیکنان را برای بازی سخت مقابل چین آماده کنند، ایران در گام دوم بازی پرفشار و سختی در خانه حریف خواهد داشت که امکان دارد تیم ملی با مشکلاتی مواجه شود.

وی درباره حاشیه دیدار ایران و قطر اظهار داشت: نیمکت تیم ملی کشورمان باید آرامش خود را حفظ کند تا بازی به سمت حاشیه پیش نرود و به ضرر تیم ملی که متعلق به مردم کشورش است تمام شود.

وی در پایان گفت: نکونام از بازیکنان خوب تیم ملی بود که اکنون هم  به عنوان مربی در نیمکت تیم ملی ایران قرار گرفت و انتظار است تعصبات خود را کنترل کند تا به ضرر تیم ملی کشورمان گامی برندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز