نخستین شکست بارسلونا؛

بازگشت و گلزنی رونالدو و صدرنشینی رئال

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۲:۱۴:۲۷
کد خبر: ۴۵۵۴۹۸
بازگشت و گلزنی رونالدو و صدرنشینی رئال
تیم فوتبال بارسلونا نخستین شکست خود را در رقابت‌های این فصل لالیگا مقابل آلاوز متحمل شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، در ادامه هفته سوم رقابت‌های فوتبال لالیگای اسپانیا، دیروز تیم رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با حساب 5 بر 2 اوساسونا را در هم کوبید. 

کریستیانو رونالدو، که پس از هفته‌ها مصدومیت برای نخستین بار در ترکیب این فصل رئال قرار گرفته بود دقیقه 6 روی پاس گرت بیل دروازه حریف را گشود تا بازگشت خود را به دنیای فوتبال اعلام کند.

این شروع آتش‌بازی قوهای سپید بود و رئالی‌ها 4 بار دیگر با دانیلو، سرخیو راموس، په په و لوکا مودریچ به گل رسیدند.

پس از این 5 گل، اوساسونا کمی به خود آمد اما گل‌‌های آوریل ریرا و داوید گارسیا، تنها از غم شکست تیم پیشین جواد نکونام کاست. البته گل داوید گارسیا فوق‌العاده زیبا بود. این دیدار اتفاقات دیگری هم در بر داشت که می‌توان به ضربه پنالتی اوساسونا اشاره کرد. دقیقه 71 و در حالی که حساب کار 5 بر یک بود یک خطای پنالتی به سود اوساسونا به دست اما کاسیا ضربه تینزا را مهار کرد. رئال با این پیروزی 3 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول لالیگا قرار گرفت. 

آتلتیکو دیگر تیم مادریدی هم دیروز 4 بر صفر مقابل سلتاویگو به پیروزی رسید تا نخستین برد خود را در این فصل دشت کند. کوکه، آنتون گریزمان (2 گل) و آنخول کوره‌آ شاگردان گلزن «ال چولو» در این مصاف بودند. آتلتیکومادرید با این برتری 5 امتیازی شد تا رتبه پنجم لالیگا را به خود اختصاص دهد. 

عجیب‌ترین نتیجه این هفته اما بامداد امروز در نیوکمپ رقم خورد. تیم بارسلونا، در حالی که مسی را روی نیمکت داشت و با حمایت هواداران پرشمار خود خیز بلندی برای کسب سه امتیاز دیگر و تداوم صدرنشینی خود برداشته بود، مقابل آلاوز تن به شکست 2 بر یک داد. 

بازی بارسلونا و آلاوز

ابتدا دیورسون دقیقه39  روی یک ارسال توپ را به قعر دروازه بارسا فرستاد تا کاتالن‌ها بازنده به رختکن بروند اما جرمی متئو در آغاز نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند. این نتیجه 14 دقیقه بعد بازهم تغییر کرد و این بار ایبای پرز با ضربه‌ای مهار نشدنی نیوکمپ را خاموش کرد. 4 دقیقه پیش از این گل مسی هم به میدان رفت

بارسا هرچه کوشید نتوانست با مسی، سوارز و نیمار به جایی نرسید تا کاتالن‌ها با این شکست خانگی، 6 امتیازی شوند و پایین‌تر از رئال مادرید، سویا و لاس پالماس در رتبه چهارم قرار بگیرد. 

نظر شما