پیام تبریک داورزنی به تیم ملی والیبال بانوان؛

این نخستین گام در مسیر غرور آفرینی بانوان والیبال ایران بود

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۹:۱۱
کد خبر: ۴۵۵۶۴۵
این نخستین گام در مسیر غرور آفرینی بانوان والیبال ایران بود
رئیس فدراسیون والیبال در پیامی به تیم ملی والیبال بانوان، کسب عنوان پنجمی رقابت‌های باشگاه های آسیا را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال بانوان ایران در قالب باشگاه سرمایه امروز در آخرین بازی خود در رقابت های قهرمانی باشگاه های زنان آسیا در فیلیپین موفق به شکست تیم پست بانک ویتنام شد و برای نخستین مرتبه در تاریخ این رشته، عنوان پنجمی این رقابت‌ها را به دست آورد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران در پیامی به تیم ملی والیبال بانوان کسب عنوان پنجمی این رقابت ها را تبریک گفت.

متن این پیام به قرار زیر است:
از ابتدای راه بر این باور بودیم که والیبال بانوان کشورمان توانایی قرارگرفتن در رتبه های بالای آسیا و جهان را دارد و می‌تواند همانند تیم مردان کشور باعث افتخار ملت ایران در میادین بین المللی شود و در سالیان نه چندان دور روی سکوهای آسیایی و جهانی بایستند.

چرا که بانوان مسلمان کشورمان بر این باور و اعتقاد هستند که می‌توانند با پوشش اسلامی نام جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین‌المللی مطرح کنند و برای این مرز و بوم افتخار بیافرینند.

کسب مقام پنجمی رقابت‌های والیبال باشگاه های زنان آسیا که برای نخستین مرتبه در تاریخ به دست توانای بانوان محجبه ایران اسلامی رقم خود و موجب احساس غرور ملت ایران گردید را به تمامی اعضای تیم ملی والیبال بانوان که در قالب تیم بانک سرمایه در این رقابت ها شرکت کرده‌اند، همچنین کلیه مربیان و زحمتکشان بانوان که با همه سختی‌ها جنگیدند و به خصوص به جامعه بانوان ایران تبریک عرض می‌کنم.

در پایان یادآور می‌شوم که فدراسیون والیبال ایران ضمن قدردانی از این موفقیت، از هیچ گونه حمایتی برای رشد و توسعه والیبال بانوان کشور دریغ نکرده و نخواهد کرد و این روند صعودی مطمئناً از این پس با شیب بیشتری ادامه خواهد داشت.
انشاءالله.

محمدرضا داورزنی
رئیس فدراسیون والیبال

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز