والیبال جام باشگاه‌های زنان آسیا؛

زارعی: انگیزه ما برای پیروزی بیشتر از ویتنام بود

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۰:۵۱
کد خبر: ۴۵۵۶۴۹
بازیکن تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: تیم ما انگیزه بیشتری برای پیروزی مقابل ویتنام داشت و از طرفی شرایط روحی بهتری هم نسبت به حریف در تیم ما حکمفرما بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرزانه زارعی در پایان دیدار تیم والیبال بانک سرمایه مقابل پست بانک ویتنام و کسب عنوان پنجمی در آن رقابت‌ها گفت: تیم ویتنام همیشه حریف ایران محسوب می‌شود. این تیم نمایش سرعتی دارند و در توپ گیری عملکرد خوبی دارند. با این حال تیم ما با آنالیز خوبی که از این تیم داشت توانست به پیروزی دست پیدا کند.

دریافت کننده تیم ملی والبیال بانوان خاطرنشان کرد: تیم ما از لحاظ روحی هم نسبت به ویتنام برتری داشت. ما انگیزه بیشتری  برای پیروزی داشتیم و پیروزی روز قبل مقابل تیم میزبان هم باعث افزایش روحیه تیم ما شده بود.

وی ادامه داد: سطح تیم‌های حاضر در مسابقات بالا بود و همه تیم ها برای پیروزی به میدان می‌آمدند. تیم ما هم با تمام وجود به دنبال ارتقا مقام در آسیا بود که خوشبختانه با تلاش و جنگندگی بازیکنان و اعضای تیم محقق شد.

زارعی با اشاره به اینکه شرایط AVC کاپ با مسابقات جام باشگاه‌های آسیا متفاوت است، تصریح کرد: مسابقات پیش رو قطعا شرایط سخت تری دارد. تیم ها قدرتمندتر هستند و ما رقبای سرسختی را پیش رو داریم. هدف ما این است که بهترین نمایش ممکن را داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز