عرب عامری: کمیته بانوان در حد یک فدراسیون فعالیت می‌کند

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۴:۲۰
کد خبر: ۴۵۵۷۲۶
عرب عامری: کمیته بانوان در حد یک فدراسیون فعالیت می‌کند
رییس پیشین کمیته بانوان در مراسم تودیع خود گفت: تیم خوبی در کمیته بانوان حضور داشته و با تلاش و پشتکار برای موفقیت فوتبال و فوتسال بانوان فعالیت می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الهه عرب عامری، رییس سابق کمیته بانوان فدراسیون فوتبال گفت: تیم خوبی در کمیته بانوان فعالیت می کنند و با شناختی که از تک تک اعضای این کمیته دارم، معتقدم هیچ گروهی به اندازه کمیته بانوان فعالیتشان موفق نبوده است. از برنامه ریزی و پیگیری‌‎های مداوم گرفته تا حصول نتیجه؛ این گروه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی ادامه داد: درباره برنامه‌های آموزشی، تیم های ملی فوتسال بزرگسالان، فوتبال بزرگسالان و تیم ملی ملی زیر 17 سال فوتسال ارائه کرد و سپس به معرفی اعضای کمیته بانوان پرداخت و  کمیته بانوان در حد یک فدراسیون فعالیت می کند.
 
عامری در پایان گفت: 4 رده تیم ملی فوتبال (نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان) و دو رده در تیم ملی فوتسال بزرگسالان و زیر 17 سال فعالیت می‌کنند. در کنار تیم‌های ملی برنامه های آموزش مربیگری و داوری، برگزاری رقابت‌های لیگ فوتبال و فوتسال بانوان و برنامه‌های مختلفی وجود دارد که در دستور کاری این کمیته است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز