والیبال جام باشگاه‌های زنان آسیا؛

صادقی: عملکرد تیم ملی والیبال بانوان فوق العاده بود

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۸:۰۰
کد خبر: ۴۵۵۷۳۸
سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: تیم ملی والیبال بانوان در قهرمانی باشگاه های آسیا عملکرد فوق العاده ای داشت و بهترین نتیجه ممکن را گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال بانوان ایران امروز در آخرین بازی خود در رقابت های قهرمانی باشگاه های زنان آسیا در فیلیپین موفق به شکست تیم پست بانک ویتنام شد و برای نخستین مرتبه در تاریخ این رشته عنوان پنجمی این رقابت ها را به دست آورد.

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر با تاکید بر اینکه این نتیجه برای والیبال بانوان ایران فوق العاده بود، گفت: در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا تیم بانوان ایران موفق به شکست تیم هایی شد که تا کنون برابر آنان به پیروزی نرسیده بود.

فریبا صادقی ضمن تمجید از تلاش ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها گفت: رتبه پنجمی آسیا بهترین نتیجه ممکن بود که به یقین نتیجه تلاش مایدا، کادر فنی، بازیکنان و حمایت فدراسیون والیبال از ورزش بانوان است.

وی در ادامه به پنجمین دوره مسابقات والیبال زنان جام کنفدراسیون آسیا اشاره کرد و گفت: امیدوارم تیم ملی والیبال بانوان ایران در این رقابت ها نیز همانند باشگاه های آسیا عملکرد خوبی داشته باشد.

صادقی تصریح کرد: حضور در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا تمرین بسیار خوب و بازی های تدارکاتی مناسبی برای تیم ایران بود تا خود را برای جام کنفدراسیون آسیا آماده کند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر تاکید کرد: ملی پوشان والیبال بانوان ایران در حال حاضر از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارند و می توانند در ویتنام مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا را با انگیزه کامل شروع کنند.

پنجمین دوره مسابقات والبیال زنان جام کنفدراسیون آسیا از چهارشنبه 24 شهریورماه تا سه شنبه 30 شهریورماه با حضور هشت تیم برتر آسیا به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز