هاشمی خبر داد:

تعیین تکلیف ۸۵۰ پروژه‌ نیمه‌تمام ورزشی/ واگذاری ۱۸۰ پروژه به خیرین

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۳:۳۱
کد خبر: ۴۵۵۷۶۵
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: حدود 850 پروژه ورزشی یا تکمیل شده است یا به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمناف هاشمی در سفر به استان لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وظیفه خودمان می‌دانیم هر چند وقت یکبار به استان‌ها سفر کنیم، افزود: در بحث زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی نیاز است استانداردهای لازم را فراهم کنیم تا جوانان به ورزش بپردازند.

وی بیان کرد: خیلی از قهرمانان ما از مناطق محروم کشور بوده و باید زیرساخت‌ها را در این استان‌ها فراهم کنیم.

هاشمی با بیان اینکه در سال‌های اخیر به علت شرایط اقتصادی کشور توفیقی در این زمینه نداشته‌ایم، اضافه کرد: با همه این تفاسیر در هفته دولت 132 پروژه ورزشی با کمترین منابع تخصیص یافته، افتتاح شد و حدود 232 پروژه را به بخش خصوصی واگذار کردیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: همچنین 180 پروژه را به خیرین واگذار کرده‌ایم و در تلاش هستیم با سایر ظرفیت‌هایی که در احکام قانون بودجه است، پروژه‌های نیمه‌کاره ورزش و جوانان را در سطح کشور تعیین تکلیف کنیم.

وی یادآور شد: در شروع کار 4400 پروژه نیمه‌کاره ورزشی را تحویل گرفتیم که الان حدود 850 پروژه یا تکمیل شده یا به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم که آمار نسبتاً خوبی است ولی باید خیلی بیشتر از این تلاش کنیم تا افتتاح‌های بیشتری داشته باشیم.

نظر شما