فرزاد آشوبی در گفتگو با برنا:

جذابیت دربی سال گذشته تکرار نشدنی است/ پرسپولیس روحیه تهاجمی ندارد

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۰:۲۴:۲۴
کد خبر: ۴۵۶۰۹۳
جذابیت دربی سال گذشته تکرار نشدنی است/ پرسپولیس روحیه تهاجمی ندارد
بازیکن سابق سرخابی‌های تهران گفت: سال گذشته دربی جذابی را شاهد بودیم و هر 2 تیم بازی رو به جلویی داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرزاد آشوبی، بازیکن سابق سرخابی‌ها، درباره دربی83 با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی با بیان اینکه دربی امسال جذابیت سال گذشته را ندارد، گفت: سال گذشته دربی جذابی را شاهد بودیم و هر دو تیم بازی رو به جلویی داشتند. آنها با حملات مکرر خود توانستند دربی تاریخی را به نمایش بگذارند.

آشوبی با اشاره به اینکه ترکیب پرسپولیس نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نکرد، افزود: پرسپولیس در سال گذشته در پست هافبک و حمله با طراوت تر بود اما این فصل فاز هجومی سرخپوشان کمتر شد.

وی با تاکید براینکه پرسپولیس تیم بسیار خوبی است، اشاره کرد: برانکو نقاط ضعف سرخپوشان را پوشش داد و این تیم نسبت به فصل گذشته با اشتباهات کمتری بازی می‌کند. با حضور دروازه‌بان و بازیکنان خوب مشکلات خط دفاعی پرسپولیس برطرف شد.

آشوبی ادامه داد: تعادل در پرسپولیس وجود ندارد زیرا سال گذشته شاگردان برانکو در خط دفاعی با مشکل رو به رو بودند اما بازی تهاجمی خوبی داشتند این قالب امسال تغییر کرد و برعکس شد.

وی درباره شرایط تیم آبی‌پوشان در دربی 83 گفت: امسال استقلال شرایط خوبی ندارد، تغییر و تحول عمده‌ای در بخش کادر فنی و بازیکنان استقلال انجام شد که نیاز به فرصت و زمان مناسبی است تا این تیم به روزهای آرمانی خود برگردد.

آشوبی با بیان اینکه باید به تیم منصوریان فرصت بیشتری داد، اضافه کرد: نباید اکنون درباره شرایط بازی آبی‌پوشان اظهارنظر کرد زیرا این تیم تغییر و تحولات بسیاری در کادر فنی و بازیکنان انجام داده و برای رسیدن به نتیجه باید زمان بیشتری داده شود.

وی با بیان اینکه منصوریان الگوی فنی من است، افزود: منصوریان به عنوان مربی جوان امیدوارم بتواند نتیجه لازم را کسب کند، این مربی خوب کشورمان نیاز به تمرکز بیشتری دارد.

مربی و بازیکن سابق سرخابی‌ها با بیان اینکه روند تیمی استقلال امیدوار کننده نیست، افزود: تیم منصوریان نیاز به تمرکز و آرامش بیشتری دارد تا با تصمیم‌گیری مناسب در نیمکت و زمین بتواند به نتایج مطلوبی دست یابد.

آشوبی در پایان گفت: استقلال در بازی‌های خود تعادل ندارد شاگردان منصوریان فقط در دقایقی  نکات فنی را ارائه می‌کنند و در دقایق باقی مانده فوتبال خوبی از آبی پوشان شاهد نیستیم. آنها انگار در زمین فراموش می کنند بازی فوتبال 90 دقیقه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز