پس لرزه های قبل از دربی؛

زمزمه سکوها و مطرح شدن نام اسکوچیچ!

۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۳:۰۱:۵۲
کد خبر: ۴۵۶۱۲۶
زمزمه سکوها و مطرح شدن نام اسکوچیچ!
تساوی استقلال مقابل ماشین سازی با بلند شدن صدای سکوها همرا شد تا مدیرعامل آبی‌ها از تصمیم گیری بعد از دربی سخن بگوید!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با تساوی استقلال مقابل ماشین سازی و ادامه سریال نبردن این تیم، زمزمه‌های روی سکوها واضح تر شنیده شد و حتی در هنگام خروج مدیرعامل باشگاه استقلال از جایگاه ویژه، هواداران استقلال با فریاد به او اعتراض کردند. گویا این اعتراضات باعث شده تا افتخاری به فکر بیفتد به طوری که در جمع خبرنگاران عنوان کرد  بعد از دربی در مورد منصوریان تصمیم گیری خواهد شد! این گفته افتخاری در حالی است که پیش از این اعلام کرده بود منصوریان حتی در صورت باخت در دربی، همچنان روی نیمکت استقلال خواهد بود.

به همین خاطر، از دیشب تا به امروز حرف و حدیث های زیادی در مورد استقلال و منصوریان بعد از دربی شنیده می‌شود اما پررنگ ترین شایعه در این مورد، مطرح شدن نام دراگان اسکوچیچ است.

شنیده می‌شود مربی سابق فولاد گزینه جدی جایگزینی منصوریان در  استقلال خواهد بود. به گفته منابع آگاه، مدیران استقلال رایزنی با مدیر برنامه این مربی کروات را آغاز کرده اند و او هم قول داده در صورت جدی شدن پیشنهادباشگاه استقلال، اسکوچیچ را به تهران بیاورد.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که در دربی چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود و آیا استقلال در دربی هم ناکام می‌ماند یا این تیم با کسب یک برد دلچسب، یک شبه فرش خود را به عرش می‌برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز