بسکتبال آسیاچلنج- تهران

بائرمن: حدادی از بهترین‌های دنیاست/ برخی بازیکنان ما مورد توجه رسانه‌ها قرار نمی‌گیرند

۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۳:۳۳
کد خبر: ۴۵۶۲۰۷
بائرمن: حدادی از بهترین‌های دنیاست/ برخی بازیکنان ما مورد توجه رسانه‌ها قرار نمی‌گیرند
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران تاکید کرد در این تیم بازیکنانی حضور دارند که مورد توجه رسانه‌ها قرار نمی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، درک بائرمن در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های بسکتبال ایران و تایلند گفت: نه تنها ژاپن بلکه هیچ تیمی در این رقابت‌ها بازیکنی مثل حدادی ندارد. او یکی از بهترین‌ بازیکنان دنیاست حتی بازیکنان ان بی ای مثل او پاس می دهند. وجود حامد موجب نمی‌شود بسکتبال تیمی بازی نکنیم. او می تواند بازیکنان دیگر را درگیر کند که این مزیت ماست.

وی افزود: مساله ای که هست اینکه همه ما دوستان خبرنگار و بقیه قدر نحوه بازی ما را می بینند. ما همه تیم ها را زیر 50 امتیاز نگه داشتیم. بسکتبالی نشان می دهیم که فقط برای مربیان قابل توجه نیست و بقیه هم از آن لذت می‌برند.

بائرمن درباره دیگر حریفان ایران توضیح داد: فیلپین تیم جوانی دارد و بسکتبالش سازماندهی کمتری نسبت به چین دارد اما ما کاری به بازی تیم‌های دیگر نداریم. همه بازی ها سخت است و ما کار خودمان را می‌کنیم و فکرمان درباره بازی خودمان است وحالا فقط به ژاپن فکر می‌کنیم.

وی درباره ارسلان کاظمی گفت: واقعیت این است که بازیکنان زیادی داریم که برای تیم همه کاری می کنند اما مورد توجه رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد. مثلاً کاظمی در دفاع و ریباند خیلی باهوش است. شرایط ارسلان و اوشین مانند کتاب‌هایی است در کتابخانه که بقیه کتاب‌ها را نگه می‌دارند. ارسلان بسیار سخت کو ش است و نحوه بازی او برای ما بسیار مهم است. خیلی بازیکنانی داریم که مانند او مورد توجه قرار نگرفتند مانند روزبه که زمانی که با حسن‌زاده در ترکیب قرار می‌گیرد بسیار خوب تلاش می‌کنند. او یک شوتیست قهار است. ما بازیکنانی داریم که مورد توجه رسانه‌ها قرار نمی‌گیرند.

بائرمن درپاسخ به این پرسش که چرا زمان نواختن سرود ملی ایران دستش را روی سینه‌اش می‌گذارد اظهار کرد: من همیشه گفتم از اینکه سرمربی ایران هستم واقعاً خوشحالم. مردم ایران را خیلی دوست دارم و دستم را روی سینه ام می‌گذارم تا به آن‌ها احترام بگذارم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز