همراه با پاراالمپیک ریو؛

تیم والیبال نشسته ایران قهرمان پاراالمپیک را تحقیر کرد/ پیروزی با طعم انتقام

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۵:۱۱:۵۹
کد خبر: ۴۵۶۲۳۶
تیم والیبال نشسته ایران قهرمان پاراالمپیک را تحقیر کرد/ پیروزی با طعم انتقام
تیم ملی والیبال نشسته ایران با برتری 3 بر صفر مقابل بوسنی و هرزه گوین انتقام شکست فینال دوره پیش را گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال نشسته ایران دومین دیدار خود را ساعت 4 بامداد امروز مقابل بوسنی و هرزه‌گوین، مدافع عنوان قهرمانی آغاز کرد و در پایان به برتری 3 بر صفر رسید. 

تیم ایران در ست نخست با یک بازی برتر  و در حالی که ابتدا 3 بر صفر از حریف خود عقب افتاده بود با بازی خوب میثم علیپور و مجید لشکری 25 بر 17 به پیروزی رسید. 

تیم بوسنی که انتظار این شکست را نداشت، در ابتدای ست دوم هم غافلگیر شد و 5 بر صفر عقب افتاد. صادق بیگدلی، بازیکن خوب ایران در این برتری نقش پررنگی داشت. با این نتیجه میرزا هروستمویچ، سرمربی بوسنی تقاضای وقت استراحت کرد. قهرمان پارالمپیک لندن در ادامه به خود آمد و با کار خوب میرزت دوران، عدنان مانکو و ارمین جوسومویچ عرصه را بر ایران تنگ کرد تا در امتیاز 20 بر 19 تنها یک پوئن با تیم کشورمان فاصله داشته باشد. این میان حضور موثر صباح‌الدین دلالیچ هم مزید برعلت شد تا کار ایران به سادگی ست نخست نباشد اما سرانجام تیم کشورمان با اسپک عیسی زیراهی امتیاز پایانی ست دوم را گفت تا این دست را هم 25 بر 22 به سود خود تمام کند. 

ابتدای ست سوم هم با بازی متعادل 2 تیم همراه بود اما از امتیاز 4 بر 3 به سود ایران، شاگردان هادی رضایی بازهم ابتکار عمل را به دست گرفتند تا با برتری 25 بر 17 در این ست، در مجموع به پیروزی 3 بر صفر برسند. 

به این ترتیب تیم ایران که در  فینال پارالمپیک لندن با نتیجه 3 بر یک از بوسنی شکست خورده بود، به نوعی از مدافع عنوان قهرمانی انتقام هم گرفت. 

تیم ملی والیبال نشسته ایران، 2 روز پیش و در نخستین گام موفق شده بود با همین نتیجه چین را شکست دهد. 

ملی‌پوشان والیبال نشسته ایران پس فردا در سومین دیدار خود، تیم اوکراین را پیش رو دارد. 

نظر شما
نظرات
حسن
|
-
|
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
0
چرا تحقیر؟ ورزش برای دوستی و تفاهم است. مسلما یک طرف برنده و یک طرف بازنده دارد. شما اصحاب مطبوعات به جای کلمات و اصطلاحاتی نظیر "له کرد" "تحقیر کرد" " انتقام گرفت" ، از اصطلاحات دوستانه تری استفاده کنید تا مردم عادی صندلی های ورزشگاه ها را نشکنند، به همدیگر فحش ندهند، و با حمله به صقحات فیس بوک و غیره باعث آبرو ریزی نشوند.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز