از مدال آوران المپیک ریو در رامسر، تبریز و کرمان تجلیل می شود

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۲۴:۵۴
کد خبر: ۴۵۶۳۹۱
از مدال آوران المپیک ریو در رامسر، تبریز و کرمان تجلیل می شود
آیین تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان ایران درالمیپیک 2016 ریو، از سوی اسپانسر کمیته ملی المپیک در سه شهر رامسر، تبریز و کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، این شرکت به دنبال پایان بازی‌های المپیک 2016 ریو و طبق وعده‌ای که داده بود، در چندین مراسم به صورت جداگانه از مدال آوران ایران تجلیل به عمل می‌آورد.

در نخستین مراسم تجلیل که به میزبانی شهر رامسر برگزار خواهد شد، از بهداد سلیمی، حسن یزدانی، کمیل قاسمی و قاسم رضایی تقدیر می‌شود.

جشن تجلیل از قهرمانان المپیکی 2016 ریو، چهارشنبه  24 شهریور ماه  ساعت 18 با حضور محمد علی پور عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، مسوولان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و مقامات استان مازندران در شهر رامسر برگزار می‌شود.

دومین مراسم تجلیل از مدال آوران ایران در المپیک در شهر تبریز با حضور اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در المپیک برگزار خواهد شد. در این مراسم که سه شنبه ششم مهر ماه برگزار خواهد شد از حسن رحیمی، مجتبی عابدینی و کیانوش رستمی تجلیل به عمل می‌آید.

همچنین شهر کرمان میزبان آیین تجلیل از کیمیا علیزاده، سهراب مرادی و سعید عبدولی خواهد بود. این مراسم همزمان با مراسم افتتاح فروشگاه نسل جدید «خواجوی کرمان»، شنبه دهم مهر ماه با حضور کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک در شهر کرمان برگزار می‌شود.

شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه پیش از این با امضای تفاهم نامه‌ای با کمیته ملی المپیک، حامی مدال آوران ایران در المپیک شد که بر این اساس 50 میلیون رفاه کارت به همراه یک سهمیه استخدام از بستگان درجه یک مدال آوران در شرکت رفاه به عنوان پاداش به قهرمانان طلایی المپیک اهدا خواهد شد. همچنین این شرکت برای کیمیا علیزاده، بانوی مدال آور ایرانی در المپیک، پاداشی معادل طلایی‌های المپیک در نظر گرفته است. از سوی دیگر به دنبال درخشش مجتبی عابدینی، شمشیرباز تیم ملی در المپیک، شرکت رفاه از این قهرمان ارزنده نیز تجلیل خواهد کرد.

نظر شما