تمرینات فیزیوتراپی برای مدافع مصدوم پرسپولیس

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۴:۲۱
کد خبر: ۴۵۶۷۳۲
تمرینات فیزیوتراپی برای مدافع مصدوم پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین روز سه شنبه را پس از جلسه فنی با بازیکنان در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

به گزارشگروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز را پشت درهای بسته و پس از جلسه فنی از ساعت 18:30 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بازیکنان بعد از گرم کردن در سالن بدنسازی وارد زمین شدند. کادر فنی با لباس های مشکی، بازیکنان با لباس های سفید و گلرها با لباس های قرمز در زمین حضور یافتند.

بازیکنان با کاورهای رنگی در گوشه ای از زمین به تمرینات تاکتیکی پرداختند. علیرضا بیرانوند، درویش وند و رادوشوویچ کار خود را با ایگور آغاز کردند.

گولچ زیر نظر کادر پزشکی به فیزیوتراپی و دویدن پرداخت. وحید امیری هم امروز زیر نظر مربی بدنساز و کادر پزشکی به تمرینات ویژه روی آورد.

دوهای سرعتی، عبور از بین موانع و بدنسازی زیر نظر مارکو بخش بعدی تمرین بود. حرکت از جناحین و شوتزنی در دستور کار قرار گرفت.

فوتبال درون تیمی مرحله بعدی تمرین بود که بازیکنان در قالب دو تیم سفید و نارنجی با سوت های برانکو و یادآوری تاکتیک های کار شده به بازی پرداختند.

محمود خوردبین از روی نیمکت نظاره گر عملکرد بازیکنان بود و کریم باقری و چوک نیز در کنار مارکو و ایگور، سرمربی را همراهی می کردند.

کادر پزشکی در کنار زمین حضور داشت و علاوه بر همراهی گولچ و امیری، بازیکنان را تحت نظر داشتند.

گروه تدارکات هم کلیه تجهیزات لازم برای تمرین را در کنار زمین آماده و مهیا کرده بود.

تمرین در ساعت 20 پس از سرد کردن بدن ها به اتمام رسید و بازیکنان پس از دوش گرفتن و صرف شام، محل تمرین را ترک خواهند کرد.

هوادار شهرستانی و معلول پرسپولیس نیز امروز با ویلچر در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و پس از تمرین با بازیکنان دیدار کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین چهارشنبه را از ساعت 17 پشت درهای بسته و در نوبت بعدازظهر در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز