علیرضا اکبرپور در گفتگو با برنا:

نتایج دربی قابل پیش‌بینی نیست/ استقلال در دربی نیاز به برد دارد

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۰۸:۳۹:۱۱
کد خبر: ۴۵۶۷۹۴
نتایج دربی قابل پیش‌بینی نیست/ استقلال در دربی نیاز به برد دارد
بازیکن سابق استقلال گفت: دربی ربطی به جدول و نتایج قبلی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا اکبرپور بازیکن سابق آبی‌پوشان، درباره دربی 83 سرخابی‌ها با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی با بیان اینکه دیدارهای دربی همیشه متفاوت است، گفت: دربی ربطی به جدول و نتایج قبلی ندارد، رقابت‌های دربی همیشه غافلگیر کننده است و هیچ‌کس نمی‌تواند پیش‌بینی مناسبی از نتایج دربی داشته باشد.

اکبرپور با اشاره به اینکه شرایط تیمی سرخابی‌ها در این فصل متفاوت است، افزود: بازیکنان پرسپولیس و استقلال سرعتی هستند و این امکان وجود دارد که دربی جذابی را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خط دفاع استقلال با مشکلات عمده‌ای مواجه است، بیان کرد: شاگردان منصوریان باید هماهنگی خود را در  بازی بیشتر کنند تا اشتباهات آنها در نقاط مختلف زمین از بین برود. جناحین استقلال مخصوصا سمت راست که وریا غفوری بازی می‌کند از نقاط قوت تیم است.

اکبرپور یادآور شد: برای جذابیت دربی باید تیم‌ها با حملات مکرر خود بازی رو به جلویی داشته باشند و با فشار آوردن بر روی دروازه‌های یکدیگر بازی هیجان انگیزی برای علاقمندان خود به وجود آورند.

وی درباره تیم پرسپولیس بیان کرد: برانکو توانست تیم خوبی را بسازد که فقط برای نتیجه گرفتن در دربی خود را آماده می‌کند زیرا سرخپوشان به امتیاز این بازی نیاز دارند تا از دیگر رقیبان سرسخت خود فاصله بگیرند.

بازیکن سابق استقلال با تاکید بر اینکه استقلال در دربی نیاز به برد دارد، افزود: آبی پوشان به دلیل تغییر تحولات عمده ای که در کادرفنی و بازیکنان انجام داده‌اند نتوانستند فصل را به خوبی آغاز کنند اما این دربی می‌تواند پایان ناکامی‌های شاگردان منصوریان باشد.

وی درباره عملکرد کادر فنی استقلال گفت: معتقدم، باید به نیمکت آبی پوشان فرصت بیشتری داد تا به آمادگی لازم برسند زیرا 60 درصد تیم دچار تغییر و تحول شده است.

اکبرپور ادامه داد: تغییرات عمده در تیم منصوریان باعث شد تا این فصل نتواند انتظار هواداران را برآورده کند اما در سال‌های دیگر این تیم به هماهنگی‌های لازم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: پیش‌بینی دیدار دربی سرخابی‌ها همیشه سخت است زیرا بازیکنان و کادرفنی با تمام قوا به زمین می‌آیند تا به سه امتیاز بازی برسند اما دوست دارم استقلال با دو گل پرسپولیس را ببرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز