همه تیم‌ها نیاز به کسب امتیاز دارند

ویسی: به آن چیزی که می‌خواستیم هنوز نرسیده‌ایم

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۴:۱۳
کد خبر: ۴۵۷۱۳۶
ویسی: به آن چیزی که می‌خواستیم هنوز نرسیده‌ایم
سرمربی سپاهان گفت: ماشین‌سازی لیاقت این را داشت که در لیگ برتر حضور داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی در تبریز با تشکر از کانون هواداران ماشین‌سازی بابت استقبال از این تیم اظهار کرد: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. شرایط جدول به گونه‌ای است که همه تیم‌ها نیاز به کسب امتیاز دارند. ما محکوم به کسب سه امتیاز هستیم و برای این موضوع به تبریز آمده‌ایم.

او اضافه کرد: فرقی نمی‌کند کدام تیم میزبان است یا مهمان. ما هفته پیش دو امتیاز حساس را در خانه از دست داده‌ایم و باید در این بازی سه امتیاز را به دست بیاوریم. ما هیچ محرومی نداریم و فقط شجاع خلیل‌زاده به دلیل مصدومیت در کنار ما نیست.

ویسی افزود: هنوز هیچ تیمی شکل واقعی خود را پیدا نکرده و تیم ما هم ۹۵ درصد تغییرات داشته است و به آن چیزی که می‌خواستیم هنوز نرسیده‌ایم. البته استراتژی باشگاه ما در این فصل این است که از هر ۵ بازی ۹ امتیاز بگیریم و اکنون ۲ امتیاز از این هدف‌گذاری عقبیم که این موضوع قابل جبران است.

وی خاطرنشان کرد: بازی کردن مقابل تیم‌های ناشناخته سخت است. تیم‌هایی که مقابل ما فوتبال بازی می‌کنند، ما هم بازی خوبی مقابل‌شان به نمایش می‌گذاریم. درست است که در بازی‌های خارج از خانه یک امتیاز خوب است اما فردا برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و اگر بتوانیم یک امتیاز را هم بگیریم خدا را شکر می‌کنیم.

سرمربی سپاهان با انتقاد از تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر گفت: تعطیلات حتی برای یک اداره و یک شرکت هم خوب نیست چه برسد به مسابقه‌های لیگ برتر و این وقفه‌ها هم به تیم‌ها ضربه می‌زند و هیچ کمکی به فوتبال ما نمی‌کند.

ویسی در پایان تاکید کرد: ماشین‌سازی لیاقت این را داشت که در لیگ برتر حضور داشته باشد و خوشحالم که شهر تبریز سه تیم خوب در سطح اول فوتبال ایران دارد.

نظر شما