سطح مسابقات کشوری در حد مسابقات نوجوانان جهان بود

داودی: می خواهم رکورد جهان را به نام ایران ثبت کنم

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۰:۴۰
کد خبر: ۴۵۷۱۴۸
وزنه بردار ملی پوش نوجوانان گفت: امیدوارم بتوانم در مسابقات جهانی مالزی رکورد جهان را جابجا کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی داودی وزنه بردار تیم ملی نوجوانان کشورمان در خصوص رکورد شکنی اش در رقابت دسته 94+ کیلوگرم مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور(رده سنی16 و17 سال) در مراغه گفت: خدا را شکر می کنم که توانستم رکورد ایران را در مسابقات قهرمانی کشور در دسته به اضافه 94 کیلوگرم جابجا کنم و تا حدودی به رکورد جهان نزدیک تر شوم. البته امیدوارم بتوانم در مسابقات جهانی مالزی رکورد جهان را جابجا کنم و رکوردهای دسته فوق سنگین نوجوانان به اسم ایران ثبت شود.

وی درخصوص سطح مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور تصریح کرد: امسال سطح مسابقات کشوری در حد پیکارهای نوجوانان جهان بود. رقابت در تمام اوزان بسیار جذاب و دیدنی دنبال شد تا جاییکه کیفیت رقابتها نسبت به سال های گذشته در رده سنی نوجوانان ارتقاء پیدا کرده بود.

داودی درخصوص عملکردش در حرکات یکضرب و دوضرب تاکید کرد: در حرکت یکضرب عملکرد موفقی داشتم و سه حرکت را به خوبی مهار کردم. در حرکت دوضرب نیز برای ثبت وزنه های 219 و220 کیلوگرم انرژی کافی را نداشتم اما در تمرینات وزنه 220 کیلویی را چندین مرتبه بالای سر برده بودم.

قهرمان نوجوانان کشور درباره کادر فنی تیم ملی وزنه برداری اضافه کرد: محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری و اکبر خورشیدی و علیرضا امینی فر مربیان کادر فنی تیم ملی نوجوانان یکسال به طور شبانه روزی برای من و دیگر بچه های ملی پوش زحمت کشیدند و امیدوارم که بتوانیم با عملکرد ایده ال جواب زحمات بی دریغ این عزیزان را بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: تشکر ویژه ای از علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، کادر فنی تیم ملی و خانواده عزیزم دارم که خیلی برای بنده زحمت می کشند و امیدوارم که با طلا و رکورد جهان پاسخ زحمات ها آنها را به خوبی بدهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز