چمنیان: می خواهیم قدم اول را محکم برداریم

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۷:۳۰
کد خبر: ۴۵۷۱۸۸
چمنیان: می خواهیم قدم اول را محکم برداریم
سرمربی تیم ملی نوجوانان پیش از دیدار با عربستان گفت: همیشه در مسابقات اولین بازی مهمترین بازی محسوب می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس چمنیان پیش از دیدار با عربستان گفت: بازی های قهرمانی آسیا با حضور 16 تیم برتر برگزار و از بین آنها فقط 4 تیم به جام جهانی صعود می کنند. بدون شک تمام تیم‌ها با تمام قدرت ظاهر خواهند شد و رقیب‌های سختی خواهیم داشت.

وی در ادامه بیان کرد: قطعا هر مسابقه به جای خود دارای ارزش و حساسیت های ویژه ای است. دیدار اول ما برابر عربستان است و همیشه در مسابقات اولین بازی مهمترین بازی محسوب می شود. بدون تردید شروع کار در این مسابقات برای هر تیمی با بازی اول شکل می گیرد و می تواند تا حد زیادی تضمین کننده موفقیت این تیم در ادامه راه باشد، از این جهت بازی فردا مقابل عربستان برای ما از حساسیت ویژه ای برخوردار است. ولی با قاطعیت اعلام می کنم، بازیکنان برای این مسابقات تمرینات زیادی انجام داده اند و منتظر بازی مقابل عربستان هستند تا با یک بازی خوب و مناسب توانایی های خود را به نمایش بگذارند.
 
سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره شناخت تیم عربستان گفت: با آنالیز فیلم بازیهای عربستان به شناخت مناسبی از بازیکنان دست یافتیم، همواره فوتبال عربستان توانایی گروهی خوبی دارد، ولی با توجه به توانایی و انگیزه بالای جوانان ایرانی امیدوارم در بازی فردا شاهد یک اجرای خوب و با کیفیت از بازیکنان باشیم و ضمن کسب موفقیت، بتوانیم قدم اول را محکم و قاطع برداریم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز