همراه با پارالمپیک ریو؛

گلبارنژاد: بی‌عدالتی در کلاس‌بندی باعث شد موفق نشوم

۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۶:۵۴
کد خبر: ۴۵۷۴۰۵
گلبارنژاد: بی‌عدالتی در کلاس‌بندی باعث شد موفق نشوم
تنها نماینده ایران در رقابت های دوچرخه سواری پارالمپیک در رقابت های ماده تایم تریل شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن گلبارنژاد تنها نماینده دوچرخه‌سواری ایران در بازی‌های پارالمپیک ریو پس از پایان رقابت در تایم تریل کلاس C4 اظهار کرد: متاسفانه کلاس‌بندی رشته ما طوری است که بسیاری از دوچرخه‌سواران معلولیت به مراتب کمتری نسبت به من دارند. مثلا ورزشکاران ژاپن و اسلواکی در ظاهر به هیچ‌وجه معلولیتی ندارند و من باید با چنین ورزشکارانی رقابت می‌کردم. این بی‌عدالتی کار را سخت کرده بود.

او ادامه داد: من در طی دو سال گذشته هیچ مسابقه رسمی نداده بودم و برای اینکه بتوانم سطح خودم را بالاتر ببرم همراه ورزشکاران سالم تمرین کردم. رکوردی که امروز در این ماده به ثبت رسید از رکورد ورزشکاران غیر معلول خودمان بهتر است. یعنی اگر ورزشکاران سالم ما هم در این مسابقه شرکت می‌کردند موفق به کسب مدال نمی‌شدند.

گلبارنژاد در پایان گفت:‌ به هر حال من تمام تلاشم را کردم ولی تا وقتی نگاه جدی به ورزش دوچرخه‌سواری نباشد موفق به کسب مدال در مسابقات بین‌المللی نخواهیم شد. برای مثال من چندین سال است که به تنهایی در این ماده فعالیت می‌کنم و هنوز رقیبی نداشته‌ام که بخواهد در راه رسیدن به پارالمپیک با من رقابت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز