دربی ربطی به جدول ندارد

ویسی: نظرم به داوری مثبت است

۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۸:۴۵:۰۹
کد خبر: ۴۵۷۵۲۲
ویسی: نظرم به داوری مثبت است
سرمربی تیم سپاهان گفت: نظرم روی داور مثبت است و مدافع ماشین‌سازی در آخر بازی به دلیل خطا روی بازیکن سپاهان نباید اخراج می‌شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالله ویسی سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی گفت: از هواداران حریف تشکر می‌کنم که امروز برای هر دو تیم سنگ‌تمام گذاشتند و امیدوارم این فرهنگ در همه ورزشگاه‌های ایران وجود داشته باشد. بازی زیبایی برابر ماشین‌سازی انجام دادیم و فرصت های زیادی خلق کردیم که فقط یکی به گل تبدیل شد. می توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما خوشحالیم که بازی مساوی نشد و با دست پر و سه امتیاز به اصفهان بازمی‌گردیم.

وی ادامه داد: نبودن یک بازیکن خاص در تیم ما تاثیری ندارد. برابر ماشین‌سازی از ۶ بازیکن زیر ۲۳ سال استفاده کردیم که خدا را شکر در اولین بازی خود برابر هواداران حریف، خوب کار کردند.

سرمربی سپاهان گفت: ماشین سازی وقتی خودش را بازنده دید، رو به حملات زیاد آورد. ما می خواستیم مقابل خط دفاعی خودمان دو هافبک دفاعی خوب قرار دهیم که مقابل پیام صادقیان مقاومت کنند. نظرم روی داور مثبت است.

وی درباره اینکه مدافع ماشین‌سازی که در آخر بازی به دلیل خطا روی بازیکن سپاهان اخراج می‌شد تاکید کرد: نه نباید اخراج می‌شد. مهاجم ما با دروازه‌بان تک به تک نمی‌شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره داربی 83 پایتخت که روز جمعه برگزار می‌شود گفت: نتیجه داربی در همان روز مشخص می‌شود و اینکه تیم‌ها در کجای جدول قرار داشته باشند، ربطی به نتیجه ندارد و به تفکرات سرمربیان تیم ارتباط دارد. امیدوارم مردم از دیدن بازی لذت ببرند.

ویسی در پایان گفت: مسئولان باشگاه از من قول گرفتند که انقلابی در سپاهان داشته باشیم و جوانگرایی کنیم. خوشبختانه این کار آغاز شده و حداقل انتظار مردم و مسئولین این است که بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز